English

امام جمعه بابلسر:

دین‌مداری با گردشگری مغایرت ندارد

امام جمعه بابلسر گفت: در گزینش مدیران فرمانداران مناطق گردشگری و ساحلی باید یک تفاوت چشمگیری با بقیه شهرستان‌ها داشته باشند.

دین‌مداری با گردشگری مغایرت ندارد

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور در آیین افتتاح رویداد ملی گردشگری مازندران که در هتل میزبان بابلسر در استان مازندران در حال برگزاری است با تبریک ولادت پیامبر و گرامیداشت هفته وحدت و خوشامدگویی به کشورهای CIS و روسیه و مهمانان کشوری و استانی اظهار داشت: استاندار مازندران برای پیشرفت و توسعه استان تلاش شبانه روزی دارند.

وی ادامه داد: توریست و توریسم و صنعت گردشگری در دنیا طرفداران بسیاری دارند اگر به درستی به این موضوع دیده شود مشکلات بسیار جامعه رفع می شود.

امام جمعه بابلسر گفت: مسئله سیر و سفر در متون دینی فراوان دیده می‌شود و بیش از ۱۴ آیه به موضوع سیر و سفر امر می کند 

وی با اشاره به اینکه سوره عنکبوت، نمل، انعام، آل عمران و آیات دیگر به مسیله سیر و سیاحت تأکید دارد، تصریح کرد: در متون دینی به این موضوع بسیار توجه شده است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان اینکه برخی دین‌مداری را مانع گردشگری می‌ببینند که این اصلا صحت ندارد، افزود: زمان و برنامه ریزی شبانه روز به چهار بخش مناجات، معاش و کسب و کار، ارتباط با افراد که عیوب را اعلام کنند و تفریحات سالم تقسیم‌بندی شده است.

وی با اشاره به اینکه گردشگری باید همراه با هدف و برنامه باشد و برای آن تأکید بسیار شد، اظهار داشت: متولیان باید برای سیر و سیاحت و گردشگری تلاش کنند و در گزینش مدیران، فرمانداران مناطق گردشگری و ساحلی باید یک تفاوت چشمگیری با بقیه شهرستان‌ها داشته باشند.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: باید مدل حرف زدن و پوشش و ادبیات و شناخت و آگاهی لازم و تجربه کامل نسبت به منطقه گردشگری و شهرستان‌های گردشگری و ساحلی داشته باشد.

وی ابراز داشت: مازندران با توجه به ظرفیت‌های طبیعی و میراثی می‌طلبند که با یک برنامه ریزی بسیار درست به صنعت توریسم استاندار توجه کرده و با برنامه ریزی صحیح و مطلوب از آن استفاده بهینه کند.

حجت الاسلام قلی پور افزود: با توجه به تأکیدات رهبری، در استان‌هایی که جنگل و دریا دارد نباید فقیر و بیمار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه