English

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد؛

نائب قهرمانی تیم دادرس مازندران در مسابقات کشوری ویژه پسران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم دادرس پسران دبیرستان قاسم‌زاده شهرستان آمل در مسابقات کشوری المپیاد آماده در شیراز خبر داد.

نائب قهرمانی تیم دادرس مازندران در مسابقات کشوری ویژه پسران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، لیلی احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده در شهریور امسال با حضور تیم‌های منتخب از استان‌های سراسر کشور در شیراز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات دانش آموزان عضو تیم‌های دادرس، با مهارت‌های امدادی در رشته‌های پناه‌گیری و خروج اضطراری، اسکان اضطراری، ارزیابی و احیای قلبی و ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل‌بندی، حمل مصدوم و اطفای حریق به رقابت پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به حضور تیم دادرس دبیرستان قاسم‌زاده از شهرستان آمل در این مسابقات گفت: اعضای تیم دادرس منتخب استان مازندران در یازدهمین دوره مسابقات کشوری آماده ویژه تیم‌های دادرس پسران در شیراز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

وی افزود: همچنین تیم دادرس استان مازندران در مسابقات جانبی برگزار شده در این دوره از مرحله کشوری موفق به کسب مقام دوم در آیتم‌های اطفاء حریق و حمل طناب و همچنین انتخاب ابوالفضل غلامی‌ به عنوان عضو بشردوست این دوره از مسابقات شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه