English

مدیر جهاد کشاورزی بابل:

ترفند عرضه برنج‌های خارجی تاریخ مصرف گذشته در بابل لو رفت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: فردی که قصد داشت ۳۴ تن برنج خارجی تاریخ مصرف گذشته را با یک ترفند روانه بازار کند به مرجع قضایی معرفی شد.

ترفند عرضه برنج‌های خارجی تاریخ مصرف گذشته در بابل لو رفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن آهنگری اظهار داشت: متصدی یک واحد شالیکوبی در این شهرستان که قصد داشت ۳۴ تن برنج خارجی تاریخ مصرف گذشته را با ترفند خاص به بازار عرضه کند، شناسایی شد.

وی ادامه داد: این فرد این میزان برنج خارجی که تاریخ مصرف آن‌ها منقضی شده بود را می‌خواست در کیسه‌های برنج جدید با یک برند خارجی دیگر بسته بندی کند که به مرجع قضایی معرفی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه بر اساس قانون ورود هرگونه برنج خارجی به واحد‌های شالیکوبی ممنوع است، گفت: پرونده این فرد سودجو به تعزیرات حکومتی ارسال شد که ۱۰ برابر ارزش برنج‌های کشف شده جریمه خواهد شد.

وی بیان داشت: بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی و بسیج اصناف دیشب نیز در بازرسی سرزده در یک واحد شالیکوبی روستایی ۴ تن برنج تخلیط شده کشف کردند.

آهنگری تصریح کرد: فرد متخلف ۲ و نیم تن برنج پاکستانی و رقم ندا را در کیسه‌هایی با رقم فجر تخلیط کرده بود.

وی افزود: این فرد خاطی ۱۵۰۰ کیلوگرم برنج را نیز در کیسه‌هایی به عنوان برنج طارم محلی بسته بندی کرده بود که بررسی‌ها نشان داد حداقل ۸ درصد این برنج‌ها ارقام پرمحصول ندا و شیرودی بودند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل ابراز داشت: پرونده این فرد خاطی نیز برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. 

وی تأکید کرد: بازرسی‌های مشترک جهاد کشاورزی، اداره اماکن، صمت و بسیج اصناف با هماهنگی دادستانی شهرستان بابل از واحد‌های صنفی و شالیکوبی‌ها به صورت مداوم انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه