English

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران:

۱۱۵ منطقه گردشگری مازندران زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از تحت پوشش قرار داشتن 115 منطقه گردشگری مازندران به شبکه تلفن همراه خبر داد.

۱۱۵ منطقه گردشگری مازندران زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، اسماعیل اعزی با اشاره به وضعیت پوشش ارتباطی مناطق گردشگردی و مسافرخیز مازندران اظهار داشت: از مجموع ۱۲۲ منطقه گردشگری مازندران تا دو سال گذشته ۹۵ نقطه و اکنون ۱۱۵ منطقه گردشگری استان زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح توسعه مناطق گردشگری مازندران در دو سال گذشته ۲۰ نقطه گردشگری استان با نصب تجهیزات زیر پوشش ارتباطات تلفن همراه رفت و تمامی مناطق گردشگری استان تا پایان دولت سیزدهم زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار می گیرند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، بر تأثیر فن آوری نوین در زندگی روستاییان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بر اساس تکالیف قانونی ۸۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار باید از اینترنت پرسرعت برخوردار می‌شدند، که این میزان اکنون در مازندران با  تحقق ۹۷ درصدی، بالاتر از میانگین کشوری و برنامه‌های تکلیفی است.

وی، طرح توسعه فیبر نوری با هدف افزایش پهنای باند در روستا‌ها را نیز از جمله برنامه‌های  این اداره کل اعلام کرد و افزود: در دو سال گذشته ۲۰۰ روستا در شهرستان‌های ساری، سواکوه، بابل و نکا با ۴۵ میلیارد تومان مجهز به فیبر نوری شدند.

اعزی همچنین با بیان اینکه عملیات فیبر نوری در روستا‌های شهرستان‌های نور و رامسر با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست، گفت: هزار کیلومتر فیبر نوری با هزینه‌ بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در ۱۲ شهرستان اجرایی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه