English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

۴۲ واحد مسکونی بر اثر زمین لرزه در هزار جریب آسیب دیدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: زمین لرزه به ۴۲ واحد مسکونی روستایی در منطقه هزار جریب گلوگاه و بهشهر خسارت وارد کرد.

42 واحد مسکونی بر اثر زمین لرزه در هزار جریب آسیب دیدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسینعلی محمدی شیرکلاهی با بیان اینکه زلزله‌ای به قدرت ۴.۴ ریشتر حوالی بیشه بنه از توابع شهرستان بهشهر را لرزاند، اظهار داشت: این زمین لرزه به ۴۲ واحد مسکونی روستایی در مناطق هزار جریب شهرستان گلوگاه و بهشهر خسارت جزئی وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه اکثر خانه‌های مسکونی در این مناطق از نوع خشتی و قدیمی، ادامه داد: این خسارت‌ها شامل ترک خوردگی دیوار این منازل بود که احتمالاً سازه‌های ناپایداری داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: هم اکنون ۱۱ گروه متشکل از مأموران امداد و نجات هلال احمر دبیران حوادث ستاد مدیریت بحران استانداری و کارشناسان بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارت وارد به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته زلزله در مازندران و سمنان رخ داد، تصریح کرد: زلزله دیگری نیز ۶:۳۵ صبح امروز پنج شنبه علی آباد استان گلستان را لرزاند که در مناطق شرقی مازندران نیز احساس شد.

محمدی افزود: برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی حادثه دیدگان احتمالی، گروه‌های امداد و نجات هلال احمر تا ۲۴ ساعت آینده در مناطق هزار جریب بهشهر و گلوگاه مستقر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه