English

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

عفت و پاکدامنی صفت لاینفک زنان سرزمین ایران است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه عفاف و حجاب و حیا در حقیقت صفت زنان مردم ایران عزیزمان هست، خاطرنشان کرد: قبل و بعد از اسلام، حیا، عفت و پاکدامنی صفت لاینفک زنان سرزمین ایران است.

عفت و پاکدامنی صفت لاینفک زنان سرزمین ایران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در همایش عفاف و حجاب که با حضور انبوه مردم شهرستان چالوس در ساحل رادیودریا برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن در هر مقطعی تغییر دارد، اظهار داشت: روزی به دنبال بحران آفرینی در مدارس بود و امروز در پی آن است تا ساحل را به کانون هنجارشکنی تبدیل کند.

وی ادامه داد: بحث ما در حوزه عفاف و حجاب اعتقادی نیست که بر اساس ایدئولوژی اسلامی باشد بلکه صیانت از کانون خانواده ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مسئله کشف حجاب به کانون خانواده لطمه می زند و کانون خانواده های اصیل ایرانی را متزلزل می کند.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب و حیا در حقیقت صفت زنان مردم ایران عزیزمان هست، خاطرنشان کرد: قبل و بعد از اسلام، حیا، عفت و پاکدامنی صفت لاینفک زنان سرزمین ایران است.

سلگی افزود: عده ای قصد دارند تا از این موضوع به عنوان نافرمانی مدنی استفاده کنند و عامدانه مأموریت گرفتند تا در کوی و برزن تا با همین مدل بچرخند.

وی عنوان کرد: ما مردم متمدنی هستیم و قرنهاست که مسأله عفاف و حجاب با این مردم عجین است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در 45 سال قبل ابتذال فرهنگی را در کشور جمع کردیم، تصریح کرد: ملت ایران هرگز به عقب برنخواهد گشت و در مسیر آرمان های خودش و در اراده پولادینی که در مسیر معنویت دارد ثابت قدم است.

وی افزود: در ایام تابستان برنامه های کنشگرانه فرهنگی در سواحل مازندران اجرا خواهد شد و همایش های مردمی نیز برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه