English

معاون سیاسی وزیر کشور:

برگزاری یک انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری هدف ماست

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که برگزاری یک انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری هدف ماست، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

برگزاری یک انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری هدف ماست

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدرضا غلامرضا در نشست خبری با اصحاب رسانه در محمودآباد، اظهار داشت: کشورهایی که در یک مقطعی از زمان در مقابل ایران بودند در حال حاضر علاقمند به انعقاد قرارداد و همکاری با ایران هستند.

وی ادامه داد: در عرصه اقتصادی دستاوردهای ارزشمندی داشتیم و این عملکرد در ابعاد مختلف قابل ملاحظه است.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: هرچه انتخابات اسفند ماه امسال با مشارکت حداکثری انجام شود، دستاوردهای ارزشمندی در منطقه و عرصه بین الملل برای ایران خواهد داشت.

وی افزود: دشمن در یک جنگ ترکیبی و شناختی بر علیه ملت بزرگ ایران در حال توطئه است و این دشمنی قطع نخواهد شد.

غلامرضا خاطرنشان ساخت: رسانه‌ها در خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمن نقش بسیار برجسته‌ای دارند و نباید از این مهم غافل شد.

وی گفت: اگر در حوزه روایتگری نقاط ضعفی داریم، باید آن را رفع کنیم و خبرنگاران ما تلاش کنند تا روایت گری درست و دست اول داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ما به دنبال برگزاری یک انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری هستیم، ابراز داشت: امروز دامنه شبکه‌های اجتماعی گسترده است و از این ظرفیت باید به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو طبق قانون موجود، ۲۵ فرایند برای برگزاری آن لازم بوده که بخش زیادی از این قانون در حوزه فناوری است.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: آموزش و انتقال تجربه در انتخابات بسیار حائز اهمیت است که فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات باید این امر را جدی بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه