English

استاندار مازندران:

ثبات اقتصادی سراسر مناطق مازندران، در برنامه استان قرار دارد

استاندار مازندران با بیان اینکه تمامی نقاط استان ظرفیت بالایی در رونق اقتصادی و افزایش درآمد مردم دارند، گفت: ثبات اقتصادی همه شهرستان های مازندران را با جدیت پیگیری می کنیم.

ثبات اقتصادی سراسر مناطق مازندران، در برنامه استان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور همزمان با آغاز دوازدهمین سفر شهرستانی به سوادکوه شمالی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شهرستان با توجه به این که در سال ۱۳۹۲ شکل گرفته و جدیدالتأسیس است، مسایل و چالش هایی دارد که باید به صورت ویژه به زیر ساخت های آن توجه و برخوردار شود.

وی با بیان اینکه مهمترین مسایل را در این سفر مورد بررسی قرار می دهیم، ادامه داد: در این سفرها برخی از مسایل را از نزدیک از زبان مردم مطلع می‌شویم.

استاندار مازندران توجه به حوزه اشتغال جوانان سوادکوه شمالی را مورد تأکید قرار داد و گفت: امنیت اقتصادی مردم را باید تأمین کنیم.

وی به زیبایی و طبیعت سوادکوه شمالی که مقصد گردشگران و مسافران است، اشاره کرد و گفت: امروز در این بخش مصوبات خوبی را خواهیم داشت تا مردم پس از سفر خدمات آن را لمس کنند.

حسینی پور، هدف از سفر شهرستانی را ابتدا عرض ارادت به مردم این شهرستان دانست و افزود: نکته دوم در این رفت و آمدها در شهرستان ها بخش اعظمی از مسایل که در مکاتبات دیده نمی شود، در ملاقات حضوری و بازدید میدانی پیگیری می شود.

لازم به ذکر است، در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌نمایند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت. استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از عملیات اجرایی چند طرح عمرانی و واحد صنعتی از جمله دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به سوادکوه شمالی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه