English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

خرید ۶۰ هزار تن گندم در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 90 هزار تن گندم در استان خریداری شده است و پیش بینی می‌کنیم بتوانیم به حدود 90 هزار تن برسیم.

خرید 60 هزار تن گندم در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی در جلسه شورای کشاورزی استان اظهار داشت: از تلاش همه مدیران و کارکنان سازمان در برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی سپاسگزاری می‌کنم.

وی ادامه داد: تلاش مدیران بخش کشاورزی مازندران در تأمین امنیت غذایی ستودنی است چراکه سفره مردم به فعالیت ما بستگی دارد و در سخت ترین شرایط توانستیم مایحتاج ضروری مردم را تأمین کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: به رسم قدرشناسی و احترام، از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر مجید بهادری در زمان تصدی مسئولیت معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان سپاسگزاری می‌کنم و برای احسان عباسپور در این جایگاه آرزوی موفقیت دارم.

وی بیان داشت: موتور محرکه سازمان، نیروی انسانی است و توجه به جانشین پروری مورد تأکید است و نگرش‌ها به سمت و سوی به کارگیری افراد جدید با انرژی و انگیزه جدید برود.

عنایتی عنوان داشت: نیروهای ارزشمند و اثرگذار را در هر کجای مجموعه سازمان تا سطح مراکز شناسایی و به کارگیری کنید تا با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: به دغدغه‌های کارکنان توجه کنیم و عدالت برای همه همکاران رعایت شود و حقی از کسی ضایع نشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پیراستگی، نظافت و زیبایی محیط کار در دستورکار همه مدیران قرار گیرد و شرایط برای ایجاد محیطی بانشاط فراهم شود، تصریح کرد: شرایط و وظایف خودمان را مطابقت دهیم و اعتمادسازی کنیم تا در سایه این اعتماد به بهره‌وری مطلوب برسیم.

وی ابراز داشت: حضور ما در عرصه‌های تولیدی باید افزایش یابد و همه مدیران باید حضورشان را در عرصه بیشتر کنند و این حضور مؤثر و اثربخش باشد.

عنایتی با اشاره به اینکه مدیران باید برنامه کاری داشته باشند و برنامه خود را ارائه داده و بر همان اساس ارزیابی خواهند شد، ادامه داد: دانش‌بنیان کردن کشاورزی منجر به ایجاد تحول در کشاورزی استان خواهد شد و همه مدیران روی این اصل تمرکز کنند.

وی گفت: افزایش تولید و بهره‌وری و کاهش هزینه تولید با کشاورزی دانش‌بنیان محقق خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه 500 روستا در طرح ایجاد تحول اقتصادی نشانه گذاری شده است و حساسیت زیادی روی این طرح داشته باشیم، گفت: شرایط امور زمین اصلا خوب نیست و بستر تولید نیاز به حمایت و حفاظت دارد تا از گزند متخلفان و زمین‌خواران مصون بماند.

وی اظهار داشت: مردم ما را زیرنظر دارند و باید دقت زیادی داشته باشیم تا اشتباهی از ما سر نزند. در تغییر کاربری ها مردم گزارش کنند تا مورد رسیدگی فوری قرار گیرد و باهرگونه تغییر کاربری به شدت برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: در اجرای طرح‌های بخش کشاورزی حساسیت و دقت بیشتری داشته باشیم تا نیازی به پاسخگویی دستگاه‌های نظارتی نداشته باشیم.

وی تأکید کرد: سطوح مکاتبات و مدیریت را رعایت کنیم و در مسیر خودمان حرکت کنیم.

عنایتی با اشاره به اینکه مسئولیت بازار با جهاد کشاورزی است و باید نظارت و بازرسی را بیشتر کنیم تا مردم دچار گرفتاری نشوند، اضافه کرد: همه ما مدیون مردم هستیم و کم‌کاری ما نباید منجر به زحمت مردم شود.

وی با تأکید بر اینکه آفات مگس میوه و کرم ساقه خوار برنج مورد رصد و پایش بیشتری قرار گیرند و از همه امکانات برای مهار آفت استفاده شود، بیان داشت: تاکنون 60 هزار تن گندم خریداری شده است و پیش بینی می‌کنیم بتوانیم به حدود 90 هزار تن برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی