English

شهردار چالوس خبر داد:

افتتاح و بهره برداری از پارکینگ مرکز شهر چالوس

شهردار چالوس گفت: پارکینگ مرکز شهر چالوس به مساحت 1500 متر افتتاح شد و بهره برداری رسید.

افتتاح و بهره برداری از پارکینگ مرکز شهر چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مسعود یعقوبی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پارکینگ مرکز شهر چالوس، اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان و اقتصاد بازار چالوس، امروز به مساحت 1500 متر پارکینگ مرکز شهر چالوس افتتاح شد و به بهره‌برداری شهروندان رسید.

وی ادامه داد: این پارکینگ با همکاری و همراهی اعضای شورای شهر چالوس و به منظور رفاه اقتصادی کسبه و بازاریان و نیز شهروندان در استفاده از بازار مرکز شهر چالوس احداث شده است.

افتتاح از پارکینگ مرکز شهر چالوس افتتاح از پارکینگ مرکز شهر چالوس

شهردار چالوس گفت: با افتتاح این پروژه، سرانه پارکینگ شهر چالوس افزایش پیدا کرده است و مردم عزیز و شهروندان می‌توانند در راستای استفاده بهینه و امنیت خاطر برای استفاده از بازار شهر چالوس از این پارکینگ بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: از 1500 متر وسعت پارکینگ مرکز شهر چالوس، به مقدار هزار متر در گذشته تملکاتی را در شهرداری صورت گرفت و500 متر باقی‌مانده طی توافقی که با مالک این مجموعه داشتیم در قالب اجازه دو ساله در اختیار شهرداری چالوس قرار گرفت.

یعقوبی ابراز داشت: افزایش پارکینگ بعدی شهر چالوس به متراژ2500 متر در هفته آینده و در ضلع دیگر همین پارکینگ به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلاتی که در مرکز شهر چالوس وجود داشت، بحث سرویس بهداشتی عمومی بود که این موضوع هم به تعداد 6 چشمه در مجاورت همین پارکینگ مرکز شهر احداث می‌شود.

در ادامه فرماندار چالوس نیز با اشاره به اینکه امیدواریم این سرآغازی برای تملک و توسعه فضای پارکینگ شهری چالوس باشد و شهروندان و بازاریان بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به امورات روزمره خود رسیدگی کنند، اظهار داشت: در آینده نزدیک پارکینگ‌های درون شهری بیشتری احداث و به بهره‌‌برداری خواهد رسید و این بخشی از خدمات شهری موردنیاز و ضروری برای مردم منطقه است.

افتتاح از پارکینگ مرکز شهر چالوس

وی افزود: فضای سبز شهری چالوس باید بسیار مورد توجه شهرداری و شورای شهر قرار بگیرد و کار ویژه صورت بگیرد.

علی قاسمی با بیان اینکه فضای سبز در حقیقت روح یک شهر است، گفت: ایجاد پارک محله می‌تواند در توسعه فضای سبز مناطق مختلف شهری کمک قابل توجهی کنند و حتی زمینی به مقدار کم اگر در هر نقطه‌ای از شهر رها شده است، شهرداری می‌تواند روی آن کار کند و به فضای سبز ماندگار تبدیل کند و در کنار آن به مبلمان شهری هم با جدیت پرداخته شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه آسفالت کوچه پس کوچه‌ها و معابر شهری هم باید سرعت بیشتری به خود بگیرد، تصریح کرد: الحمدالله با درایت و همدلی شهردار و اعضای شورای شهر چالوس بودجه این طرح افزایش یافت تا فضاهای بیشتری از کوچه پس کوچه‌ها و معابر شهری آسفالت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه