English

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

آدم‌‌ربایی نافرجام در قائم شهر/ بازداشت آدم ربایان

فرمانده انتظامی استان مازندران از وقوع آدم‌ربایی نافرجام دختر 13 ساله در شهرستان قائم شهر خبر داد و گفت: با واکنش سریع مأموران انتظامی، آدم ربایان در کمتر از 3 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

آدم‌‌ربایی نافرجام در قائم شهر/ بازداشت آدم ربایان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع آدم‌ربایی در شهرستان قائم‌شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس های تخصصی استان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم‌ربایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر 13 ساله‌ای را از درب منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست 2000 سکه طلا کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، رد خودروی گروگانگیران را در محور «قائم شهر- ساری» شناسایی کردند.

وی افزود: با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی آدم‌ربایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از 3 ساعت دستگیر شدند.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی، دختر 13 ساله صحیح و سالم از دست آدم‌ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت، اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بِزِه انتسابی با انگیزه مالی اقرار کرد.

وی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان ساخت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت و برابر قانون با آنان رفتار خواهد کرد.

به گزارش موج؛ در پی وقوع این حادثه و نجات جان دختر 13 ساله از دست گروگانگیران، پدر این دختر 13 ساله از اقدام مقتدرانه پلیس در برخورد و مقابله با آدم ربایان و واکنش سریع پلیس در این عملیات قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه