English

در دیدار نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی با شهردار ساری عنوان شد:

تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار رویکرد شهرداری ساری در سال ۱۴۰۱ است/ تکمیل نیروگاه زباله‌سوز اولین اولویت

در دیدار علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاتدورود در مجلس شورای اسلامی و جواد طالبی شهردار ساری مشکلات و مسائل شهری موردبررسی قرار گرفت و تأکید شد تکمیل پروژه نیروگاه زباله‌سوز در حل مشکل زیست‌محیطی مرکز استان نقش ارزنده ایفا می‌کند.

تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار رویکرد شهرداری ساری در سال 1401 است/ تکمیل نیروگاه زباله‌سوز اولین اولویت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی بابایی کارنامی در این نشست نیروگاه زباله‌سوز را مهم‌ترین پروژه زیست‌محیطی در مرکز استان عنوان کرد و اظهار داشت: تکمیل این پروژه علاوه بر کاهش مشکلات زیست‌محیطی مرکز استان می‌تواند در حل مشکل شهرهای اطراف نیز تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساری در مرکز استان باید به‌صورت ویژه‌تر دیده شود، ادامه داد: ما نیز در بررسی و حل مشکلات شهری و رفع موانع موجود در جهت ارتقاء مرکز استان به این نهاد خدمات رسان کمک خواهیم کرد.

شهردار ساری نیز در این دیدار پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام ازجمله نیروگاه زباله‌سوز ساری را جزء اولویت‌های شهرداری مرکز استان برشمرد و گفت: شهرداری ساری برای تکمیل این پروژه پای کار بوده و با تمام توان تلاش می کند تا در زمان مقرر آن را به سرانجام برساند.

جواد طالبی، حمایت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم ساری و میاندورود در خانه ملت و اتحاد و وحدت میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری را زمینه‌ساز توسعه مرکز استان دانست و افزود: در سایه همدلی و تعامل می‌توانیم خدمات شایسته‌تری را به شهروندان فهیم ساروی ارائه کنیم.

وی به شعار ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و رویکرد توسعه شهری، سال 1401 مقطع شکوفایی پروژه‌های عمرانی به‌ویژه نیروگاه زباله‌سوز در ساری خواهد بود.

شهرداری ساری تأکید کرد: ارتقائ سطح زندگی شهروندی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است.

به گزارش موج؛ در این نشست پروژه های محوری مرکز استان از جمله «پروژه پل تا پل» مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مقرر شد مدیریت شهری شهرداری ساری و نماینده مردم ساری و میاندورود برای حل مشکل مربوط به مسئله شهرسازی در محله های قرق و سیدالشهدا در آینده‌ای نزدیک با مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور دیدار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه