English

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد:

امنیت غذایی و پایداری تولید در سایه پدافند غیرعامل

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امنیت غذایی و پایداری تولید از عوامل مهمی است که متضمن تأمین نیاز غذای جامعه است.

امنیت غذایی و پایداری تولید در سایه پدافند غیرعامل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی در نخستین جلسه کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی پدافند غیرعامل اظهار داشت: مسئولیت ما به سفره مردم گره خورده است و امنیت غذایی بر عهده تلاشگران عرصه کشاورزی است.

وی ادامه داد: امنیت غذایی و پایداری تولید از عوامل مهمی است که متضمن تأمین نیاز غذای جامعه است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: بخش کشاورزی با عوامل زنده سروکار دارد و دچار تهدیدات جدی است و باید با برنامه ریزی دقیق عوامل تهدیدزا را شناسایی و از بین ببریم.

عنایتی با اشاره به اینکه زیرساخت های متعدی در کشاورزی کمک می‌کند تا سلامت و بهداشت جامعه ارتقاء یابد و جز اولویت های جهاد کشاورزی است، بیان داشت: مازندران به دلیل شرایط اکولوژیک، مزیت آن در تولید محصولات کشاورزی است.

در ادامه مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مازندران نیز با بیان اینکه کارگروه امنیت غذایی و کشاورزی یکی از مهمترین کارگروه های پدافند غیرعامل است، گفت: حفظ و صیانت از دارایی ها از وظیفه های اصلی در کارگروه است.

حمید بخشی تصریح کرد: 19 عنوان اَبَر مشکل در استان داریم که نخستین آن تهدید زیستی است.

وی با اشاره به اینکه موضوعات زیست محیطی تبعات اجتماعی پیدا کرده و باید با پیش آگاهی دغدغه های مردم را کاهش دهیم، افزود: تهدید جنگل، بازسازی ذخائر آبزیان ، مرغ لاین و سیلوها از تهدیدات خاص استان در حوزه کشاورزی است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران بیان داشت: آبزی پروری، آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و بستر دام از جمله تهدیدات زیستی استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه