English

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

راهیان نور نظام را در مقابل استکبار حفظ می‌کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: یکی از ابزارهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل فرهنگ استکبار حفظ می‌کند موضوع راهیان نور است و باید این فرهنگ به نسل جوان، نوجوان و مردم منتقل شود.

راهیان نور نظام را در مقابل استکبار حفظ می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار عبدالله ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: این برنامه فرهنگی، با توجه به تدبیر ستاد مرکزی راهیان نور و ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ سراسری به استانها پس از دو سال وقفه کرونایی، صورت گرفت و امسال مازندران نیز راهیان نور را در دستور کار قرار داد و اعزام به صورت محدود از سر گرفته شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی راهیان نور در تاریخ 13 بهمن با ریاست استاندار مازندران ادامه داد: برابر سند راهیان نور و شرح وظایف مندرج در آن، مصوباتی داشتیم که توسط اردویی سپاه کربلا و اداره‌کل حفظ آثار پیگیری شد.

استاندار مازندران افزود: امسال با توجه به شرایط کرونا شاهد حضور 10 هزار زائر در مناطق عملیاتی هستیم و این در حالی است که در سال‌های قبل قریب به 30 هزار نفر اعزام داشتیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها با خودروی شخصی در منطقه عملیاتی حضور پیدا می‌کنند، بیان داشت: استقبال مردم استان مازندران از این رزمایش بزرگ فرهنگی ارزشمند است.

این مسئول گفت: برگزاری مراسم تحویل سال نو در یادمان شهدای گمنام هفت‌تپه یکی از برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه کارهای اجرایی با سپاه کربلا است و اداره‌کل حفظ آثار کارهای ستادی را پیگیری می‌کند، عنوان داشت: سپاه کربلا اقدامات خوبی را انجام داد و اعزام‌ها صورت گرفت و در ایام عید شاهد حضور دانشجویان و رده‌های قشری بسیج در مناطق عملیاتی خواهیم بود.

سردار ملکی با تقدیر از استاندار و اعضای ستاد راهیان نور که سپاه کربلا را در اجرای این رزمایش پشتیبانی کردند، خاطرنشان ساخت: این اداره‌کل به عنوان سیاستگذار و برنامه ریز راهیان نور در حد توان پای کار است.

وی گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، راهیان نور فناوری است و با توجه به جنگ نرم و جنگ شناختی، یکی از ابزارهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل فرهنگ استکبار حفظ می‌کند موضوع راهیان نور است و باید این فرهنگ به نسل جوان، نوجوان و مردم منتقل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه