English

انتصابی از جنس جوانان انقلابی در استان مازندران؛

امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران شد

طی حکمی از سوی وزیر کشور، امید محبی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد که در واقع انتصابی از جنس جوانان انقلابی در استان مازندران بوده است.

امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، امید محبی که دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی است، علاوه بر همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی، دارای سابقه اجرایی فعالیت و مدیریت در حوزه سخنگوی قوه‌ قضاییه، ستاد مرکزی قوه‌ قضاییه، معاونت فرهنگی قوه‌ قضاییه و مرکز ملی فضای مجازی می‌باشد.

محبی همچنین مؤسس ستاد ملی صبر (صلح، بخشش و رضایت) قوه‌ قضاییه بوده و به عنوان نخستین دبیر، چندسال مسئولیت این ستاد ملی را بر عهده داشت.

با انتصاب حسینی پور به عنوان استاندار مازندارن در دولت سیزدهم، امید محبی به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شده بود.

امید محبی در سمت هایی که تاکنون مسئولیت داشته است همواره موفق بوده و مهمترین رمز موفقیت وی احترام به ارباب رجوع و برنامه ریزی درست و مناسب در اجرای فعالیت های محوله بوده است.

وی دارای تجربیات موفق مدیریتی و فردی کاملاً مردمی بوده که همواره در هر مسئولیتی بوده رفتارهای مردم محوری داشته تا جایی که در قوه قضاییه خود به تنهایی پل ارتباطی مردم با مسئولان قوه قضاییه بوده است.

انتصاب امید محبی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از سوی استاندار، یکی از انتصاب های کلیدی و موفق ایشان بوده که قطعاً کارنامه یکسال آینده این معاونت در مقایسه با استانهای دیگر موفق تر و درخشان تر خواهد شد.

امید محبی یکی از جوانان انقلابی با تجربه مدیریتی موفق است که می تواند در سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران بار دیگر توانمندی های خود را به نمایش بگذارد و هر چند از او به عنوان یک نیروی غیربومی یاد می شود اما او آشنایی کامل با جغرافیای استان مازندران دارد و این استان و پتانسیل های آن را به طور کامل می شناسد.

یقین داریم با مدیریت و برنامه ریزی خوب ایشان در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران شاهد ارتقاء فعالیت های این معاونت در استانداری خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه