English

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

راه اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران از راه اندازی سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت های پلیسی 110 برای افرادی که قادر به ارتباط کلامی نیستند، خبر داد.

راه اندازی سامانه پیامکی پلیس 110 در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام این خبر، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، سامانه پیام کوتاه 110 در استان مازندران افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس به افرادی که مشکل صحبت، شنیدن و یا گویش دارند با افتتاح سامانه پیام کوتاه 110 خدمت رسانی خواهد کرد، ادامه داد: هم استانی های عزیز می توانند به صورت شبانه روز با این سامانه در حوزه های مختلف فوریت های پلیسی، بررسی اطلاعاتی، راهنمایی و ارشاد خدمات دریافت کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پلیس در راستای افزایش خدمات رسانی به مردم، توسعه و هوشمندسازی برنامه های خود به تازگی اقدام به راه اندازی سامانه پیام کوتاه 110 کرده است، گفت: با استناد به گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به 2 درصد از جامعه را افراد ناشنوا یا با افت شنوایی تشکیل می دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی نیستند که خوشبختانه با رونمایی از سامانه پیام کوتاه این امکان فراهم شده که این افراد با پلیس در ارتباط باشند.

وی درباره قابلیت های سامانه پیام کوتاه 110 بیان داشت: شهروندان مازندرانی که تمایل به ارسال پیامک به این سامانه دارند، ابتدا پیش شماره 110 و سپس کد استان محل سکونت ( کد مازندران 11011-11) را وارد و سپس درخواست خود را به همراه آدرس و نشانی مورد نظر مطرح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه