English

رئیس بنیاد مستضعفان:

باند اول قطعه ۲ آزادراه تهران شمال پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: باند اول قطعه 2 آزادراه تهران شمال پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد و اکنون 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

باند اول قطعه 2 آزادراه تهران شمال پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، پرویز فتاح در بازدید از قطعه 2 آزاد راه تهران شمال که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور انجام شد، اظهار داشت: خوشبختانه بازدید امروز رئیس سازمان برنامه بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور در امتداد بازدیدهای قبلی مسئولان بوده است.

وی ادامه داد: در این بازدید بر زمان بندی دقیق پروژه ها و اتمام باند رفت قطعه 2 تأکید شد تا بتوانیم در اسفند 1401 شاهد بهره برداری آن باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در احداث آزاد راه مشارکت و سرمایه گذاری بنیاد با دولت 50 درصد است و بنیاد تعهد انجام خود را انجام داد و در نیمه اول سال جاری دولت تعهد مالی خود را انجام داد و از آنجایی که هزینه ها بالا رفته امروز رئیس سازمان برنامه بودجه برای تأمین منابع مالی قول مساعد دادند.

وی تصریح کرد: 6.5 کیلومتر تونل البرز در قطعه 2 افتتاح شد و 16 کیلومتر از مسیر مانده که در حال انجام است و درصد باقیمانده انجام کار به دلیل تأسیساتی است که باید پیش خرید کنیم که آقای میرکاظمی قول دادند برای انجام این کار نقدینگی تزریق کنند.

فتاح گفت: دو هزار نفر  در قطعه 2 آزاد راه تهران شمال و در 70 جبهه کاری فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه