English

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن مرکز مازندران:

پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی مردم بر کفار بود

حجت الاسلام تسخیری سخنران راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان مازندران، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی مردم بر کفار بود، آن‌ها که نه سخن خدا را می‌فهمیدند و نه از عدل و داد خدا در اعمالشان خبری بود.

پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی مردم بر کفار بود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خداوند و پیامبر مکرم اسلام در قرآن کریم وعده این انقلاب را داده بودند، اظهار داشت: هم در آیات الهی و هم در تأویل قرآن کریم آمده که این انقلاب مقدمه انقلاب بزرگ جهانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در سوره اسرا خدا به بنی اسرائیل می‌فرماید شما دوبار در زمین فساد می‌کنید، وقتی فساد اول شکل می‌گیرد ما بر علیه شما بندگان خود را نازل می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه تهران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی مردم بر کفار بود، آن‌ها که نه سخن خدا را می‌فهمیدند و نه از عدل و داد خدا در اعمالشان خبری بود.

وی افزود: از همان آغازین روز‌های انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مؤسس انقلاب، غده سرطانی منطقه را رژیم صهیونیستی اعلام کرد و امروز یکی از عوامل مؤثر در منطقه برای از بین بردن انقلاب اسلامی همین غده سرطانی با حمایت آل سعود است که این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دولت‌های گماشته غرب و منطقه را بر علیه ملت ایران اسلامی تحریک می‌کند، بیان داشت: یکی از خاخام‌های یهودی در جمع رسانه‌های معاند گفت دروغ را در بین ملت ایران پخش کنید تا مردم ضعیف شوند و خود را ضعیف بدانند و نگران هزینه آن نباشید ما آن را از دولت عربستان تأمین می‌کنیم، انقلاب اسلامی با چنین دشمنان قسم خورده‌ای طرف است که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران هیچ کدام راه به جایی نخواهند برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه