English

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی مازندران خبر داد:

عملیات آسفالت ۷ کیلومتر راه روستایی در مازندران

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: 5 پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول بیش از 7 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 130میلیارد ریال در مازندران به بهره‌برداری رسید.

عملیات آسفالت 7 کیلومتر راه روستایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید نصر اظهار داشت: مازندران به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند، از این رو محورهای ارتباطی استان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که در این میان نیز محورهای روستایی و ییلاقی از این قضیه مستثنی نیست.

وی ادامه داد: ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی این استان از جمله فعالیتهای مهم این اداره کل می باشد که اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا دارد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی در مورد پروژه های مذکور تصریح کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی   لمارون، طول یک کیلومتر شهرستان بابل با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال ولکه گیری و روکش آسفالت سوخته کلابه هلی دشت  به طول یک و نیم کیلومتر با اعتبار 25 میلیارد ریال شهرستان قائمشهر و روکش آسفالت محور تیرکلا به طول 650 متر با اعتبار 10 میلیارد ریال شهرستان ساری و آسفالت راه روستایی پارچ، متکازین، ولو به طول 2.5 کیلومتر با اعتبار 35 میلیارد ریال شهرستان بهشهر و بهسازی و آسفالت راه روستایی آغوزدره، بارکلا به طول یک و نیم کیلومتر اعتبار 40 میلیارد ریال شهرستان گلوگاه به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد که به همین منظور از ابتدای سال جاری تاکنون 61  کیلومتر راه روستایی (39 کیلومتر زیرسازی و آسفالت و 22 کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت) با صرف اعتباری بالغ بر 590 میلیارد ریال آسفالت شده است.

نصر گفت: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و... است.

وی بیان داشت: با اجرای عملیاتی ساخت و بهسازی راه های روستایی مذکور درصد برخورداری راههای روستایی استان از نعمت راه آسفالت به 95 درصد از نظر تعداد روستا افزایش یافت.

 رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، افزود: طول راه های روستایی مازندران بیش از هفت هزار و 800 کیلومتر عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه