English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خبر داد:

راه اندازی مجدد خط PM۱ شرکت چوب و کاغذ مازندران

در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و نمایندگان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل، کارکنان و مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آینده پویا خط PM1 شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برای تولید کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه مجددا راه اندازی و بهره برداری شد.

راه اندازی مجدد خط PM1 شرکت چوب و کاغذ مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن خیریانپور با تأکید به دستگاههای دولتی و بخش خصوصی مبنی بر استفاده از تولیدات صنایع چوب و کاغذ اظهار داشت: طبق دستور استاندار، توسعه زراعت چوب و واردات چوب با پوست و استفاده از درختان شکسته و افتاده جنگل برای تأمین مواد اولیه صنایع سلولزی، نئوپان، چوب و کاغذ در دستور کار مدیریت استان و پیگیری جدی قرار دارد. ‎

وی با اشاره به سیاستهای استاندار مازندران مبنی بر توسعه سرمایه گذاری و فعال سازی واحدهای راکد، ادامه داد: خوشحال هستیم که در راستای همین سیاست این خط تولیدی مجدداً راه اندازی و فعال شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید به دستگاههای دولتی و بخش خصوصی مبنی بر استفاده از تولیدات صنایع چوب و کاغذ ، گفت: طبق دستور شخص استاندار، توسعه زراعت چوب و واردات چوب با پوست و استفاده از درختان شکسته و افتاده جنگل برای تأمین مواد اولیه صنایع سلولزی، نئوپان و چوب و کاغذ در دستور کار مدیریت استان و پیگیری جدی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه