English

دستگیری عامل توهین به مقدسات در فضای مجازی /تقدیر امت حزب‌ الله از پلیس فتا آمل

رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری عامل توهین به مقدسات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

دستگیری عامل توهین به مقدسات در فضای مجازی /تقدیر امت حزب‌ الله از پلیس فتا آمل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر اظها داشت: پلیس فتا شهرستان آمل با رصد فضای مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، صفحه‌ای در پوشش تبلیغات با بیش از 200 هزار دنبال کننده که اقدام به بارگذاری لایو زنده و پست های توهین به مقدسات می‌کرد را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع تیم ویژه ای برای پیگیری پرونده تعیین و پس از جمع آوری مستندات و ادله مرتبط، در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی مالک صفحات اینستاگرام احضار و با تشکیل پرونده و تفهیم اتهام به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با رأی دادگاه پیج اینستاگرامی این فرد مسدود و پس از حذف محتویات آن، متهم با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی درخصوص بیانه‌ تقدیر و تشکر امام جمعه شهرستان آمل و امت حزب‌ الله و از پلیس فتا شهرستان آمل بیان داشت: مسئولان و شهروندان در این بیانیه خواستار پیشگیری از اینگونه جرائم و رسیدگی بیشتر به این آشفتگی فضای مجازی و برخورد محکم‌تر با افراد توهین کننده شدند.

سرهنگ خورشاد افزود: کاربران باید اطلاع داشته باشند با توجه به اینکه اکثر کاربران فضای مجازی در کشور ما افراد مؤمن و متعهد هستند ولی برخی افراد غیر متعهد و سوء‌استفاده گر برای جذب دنبال‌کننده دست به هر کاری می زنند در پی کسب درآمد یا اشاعه مبتذل که با این عمل هم فضای سایبر را آلوده و موجبات آبرو ریزی خود و خانواده را فراهم می‌کنند.

وی خاطرنشان ساخت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکیwww.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند و شماره تماس 096380 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه