English

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران:

پرداخت ۴۰ میلیاردتومان تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت به نیازمندان مازندرانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران با بیان اینکه تاکنون 4200 نفر از وام های این قرض الحسنه بهره مند شدند، گفت: مجموعاً 40 میلیاردتومان تسهیلات به نیازمندان طی 9 ماهه امسال پرداخت شده است.

پرداخت  40 میلیاردتومان تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت به نیازمندان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ناصر اسکندری اظهار داشت: وام‌های کمیته امداد در سرفصل های اشتغال، کارگشایی، تأمین، تعمیر و بازسازی مسکن و تأمین ودیعه مسکن است.

وی با اشاره به اینکه وام تا سقف 10 میلیون تومان هیچ کارمزدی ندارد و وام های بیش از این مبلغ  سه درصد کارمزد خواهد داشت، ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت متصل به شبکه شتاب است و خیران می‌توانند در این صندوق سپرده گذاری کرده و از محل وجوهات اداره شده‌ خود، نسبت به معرفی نیازمندان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران تصریح کرد: این صندوق دارای دو نوع حساب، حساب قرض الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.

وی با تأکید براینکه تمام سرمایه گذاری‌ها در این صندوق، برای رفع مشکلات نیازمندان انجام می شود، بیان داشت: در حساب وجوه اداره شده، با سپرده گذاری خیران در این حساب می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد و در 9 ماهه سالجاری خیران بیش از دو میلیارد تومان در این حساب، سرمایه گذاری کردند که 340 میلیون تومان آن به صورت بلاعوض به صندوق مساعدت و از همین محل به نیازمندان وام پرداخت شد.

اسکندری گفت: از مجموع این تسهیلات، به 4200 نفر  وام در سرفصل های مختلف  طی 9 ماهه سالجاری پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • صادقیان

    سلام خسته نباشید. وام را که میدهند ولی با هزار بدبختی وسختگیری ضامن با فلان باشد چنان باشد. اخر هم خسته میشیم. قیدشو میزنیم






آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه