English

جانشین انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری اراذل و اوباش مجازی در نور

جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری اراذل و اوباش مجازی در شهرستان نور خبر داد و گفت: اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی برای عرض اندام در استان جایی ندارند.

دستگیری اراذل و اوباش مجازی در نور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر شرارت، نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط چند تن از اراذل و اوباش در شهرستان نور و یکی از شهرستان های همجوار تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس امنیت عمومی شهرستان نور مشخص شد این افراد شرور با انتشار فیلم در فضای مجازی برای شهروندان با انواع سلاح سرد و گرم خط و نشان کشیده و جولان می دهند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پلیس پس از رد زنی های گسترده و هماهنگی با مراجع قضائی عوامل این اقدام های مجرمانه را در اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در مخفیگاهش دو قبضه سلاح گرم کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر همدستان و رقیبان این اراذل و اوباش ادامه دارد.

سرهنگ حسینی در پایان خاطرنشان ساخت: اراذل و اوباش جایی برای عرض اندام در استان ندارند و افرادی که بخواهند نظم و امنیت و آسایش شهروندان را خدشه دار کنند با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه