English

معاون خدمات شهری شهرداری ساری:

شهرداری ساری به‌سلامت کارکنان توجه ویژه دارد

معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: شاغلان در شهرداری سرمایه‌های انسانی محسوب می‌شوند و شهرداری به‌سلامت آنان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

شهرداری ساری به‌سلامت کارکنان توجه ویژه دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا حمیدی در جلسه حفاظت فنی شاغلین در شهرداری که با حضور کارشناسان بهداشت مرکز استان و رئیس بهداشت‌ کار شهرداری ساری برگزار شد، اظهار داشت: شاغلان در شهرداری سرمایه‌های انسانی محسوب می‌شوند و شهرداری به‌ سلامت آنان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حفظ سلامتی کارکنان و ایمنی محیط کار از اصلی‌ترین مسئولیت‌های ما تلقی می‌شود، ادامه داد: تلاش می‌کنیم ضمن پایش سلامت کارکنان عوامل پرخطر در این مسیر را حذف و یا کنترل کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری تصریح کرد: با تأکید جواد طالبی تأمین رفاه و سلامت نیروهای شهرداری به‌ویژه حوزه خدمات شهری و نیروهای میدانی موردتوجه ویژه قرار گرفت تا این نیروها در امنیت و سلامت به شهروندان خدمات‌رسانی کنند.

وی به تعامل و همکاری شهرداری با مرکز بهداشت شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: این همکاری‌ها تحت عنوان بهداشت و سلامت کارکنان شهرداری، توسط اداره بهداشت شهرداری ساری رصد می‌شود.

وی بیان داشت: از آنجایی‌که مشاغل اجرایی شهرداری در زُمره مشاغل سخت قلمداد می‌شوند ایجاد شرایط مناسب کاری می‌تواند در بهداشت روانی کارکنان در کنار سایر عوامل نقش مهمی ایفا کند و همچنین بهره‌وری نیروی انسانی برای انجام وظایف روزانه و خدمات‌رسانی هر چه‌ بهتر به شهروندان در محیطی امن و بدون استرس ارتقاء پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه