English

فرمانده انتظامی نوشهر خبر داد:

کشف بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون اموال مسروقه / دستگیری جاعل پول و کشف ۹۸ میلیون اسکناس جعلی در نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر از کشف بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون اموال مسروقه در اجرای مرحله دوم طرح ظفر در آن شهرستان خبر داد.

کشف بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون اموال مسروقه / دستگیری جاعل پول و کشف 98 میلیون اسکناس جعلی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی در سطح جامعه، مرحله دوم طرح ظفر با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز دستگیری سارقان و اراذل و اوباش و دستگیری فروشندگان موادمخدر و برخورد با باندهای فساد و کلاهبرداری با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح، مأموران انتظامی شهرستان نوشهر، 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر، یک نفر جاعل پول و مبلغ 98 میلیون ریال اسکناس جعلی، 12 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 6 قبضه سلاح غیرمجاز را کشف کردند، ادامه داد: 6 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر، 14 نفر سارق و کشف اموال سرقتی، 12 نفر مجلوب و محکوم قضایی و 2 نفر اراذل و اوباش نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به اینکه در این طرح 8 واحد صنفی متخلف پلمپ، 98 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و متخلف اعمال قانون شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه از سارقان بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون ریال می باشد.

سرهنگ اکبر درویشی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ظفر، برقراری امنیت پایدار، ایجاد آسایش و آرامش برای مردم، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه