English

در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید:

کشفیات و دستگیری های پلیس مقتدر مازندران

کشفیات جدید همراه با دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی توسط پلیس مقتدر مازندران را در سراسر استان را در بسته خبری زیر بخوانید.

کشفیات و دستگیری های پلیس مقتدر مازندران

کشف 4 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق منقضی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا در کشور و گستردگی عرصه بیماری‌های عفونی و پوستی در جامعه، موضوع کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از فعالیت یکی از توزیع کنندگان انواع لوازم آرایشی غیرمجاز در شهرستان بابلسر که اقدام به دپو محتکرانه انواع محصولات آرایشی و داروهای بهداشتی تاریخ گذشته کرده بود با خبر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی مازندران گفت: کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی با همراهی پلیس آگاهی بابلسر و هماهنگی قضائی در حضور کارشناسان اداره صمت و شبکه بهداشت، موفق به کشف یک انبار اقلام لوازم آرایشی قاچاق تاریخ گذشته شدند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از محل دپو اقلام، 4 هزار عدد از انواع لوازم آرایشی با برندهای قاچاق تاریخ گذشته تحت عنوان مجرمانه احتکار اقلام قاچاق توام با توزیع غیرقانونی خارج از شبکه در نظام سلامت جامعه را کشف کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات قاچاق را 35 میلیارد برآورد کردند، افزود: در این راستا 2 متهم نیز دستگیر شدند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اقلام مکشوفه تحویل اموال تملیکی استان شد.

وی خاطرنشان ساخت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا، احتکار اقلام حیاتی در نظام سلامت گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد که کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روز با ظرفیت های اطلاعاتی خود رهگیری و پایش تحرکات اخلالگران نظم امنیت اقتصادی را دنبال می کنند.

 

رفع تصرف 120 میلیاردی اراضی ملی در رامسر

سرهنگ سید جلیل نبوی در تشریح این خبر، بیان داشت: در راستای مبارزه با زمین خواری و حفاظت از جنگل‌ها و اراضی منابع طبیعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با کار تخصصی و تحقیقات گسترده اطلاعاتی افردی که به صورت غیرقانونی 8 هزار و 271 متر از اراضی ملی و منابع طبیعی را به نفع خود تصرف کرده بودند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با اشاره به اینکه این فرد سودجو و فرصت طلب، اقدام به دیوارکشی، فنس کشی و ساخت بنا در داخل اراضی ملی و طبیعی کردند، افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی و با همراهی یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رامسر مانع ادامه تصرف اراضی ملی به دست فرصت طلبان شدند.

وی با بیان اینکه طی رسیدگی پرونده 2 نفر از عوامل دخیل در انجام جرم شناسایی و به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر 120 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

دستگیری 2 سارق با 42 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه 2 سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی و بازجویی‌های به عمل آمده به 42 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

سرهنگ عبدااله حسن‌زاده بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 13 کمربندی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بود را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ساری تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آن‌ها خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

کشف 17فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا

سرهنگ قاسم عزیزی با اعلام این خبر افزود: به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و مقابله با سارقان و مجرمان سابقه‌‌دار، طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان نکا به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح‌ها مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با پشتیبانی یگان‌های تابعه در طرح، ضمن هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی شبانه با حضور در مناطق آلوده و جُرم‌خیز این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری 7سارق حرفه‌ای شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به تشکل پرونده قضایی برای متهمین، از استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح‌های شبانه و ناامن کردن نقاط کور و آسیب‌‌پذیر برای سارقین خبر داد.

وی با قدردانی از تعامل مردم با پلیس، از شهروندان خواست: با پلیس شهرستان جهت برقراری امنیت مطلوب، همکاری و تردد افراد مشکوک را از طریق سامانه 110 با ما در میان بگذارند.

 

کشف 3 تن چوپ قاچاق در میاندورود

سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی پاسگاه گهرباران در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب، گشت‌زنی و کنترل محورهای جنگلی را در اولویت کاری خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوبهای قاچاق توسط مأموران انتظامی خبر داد و تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از توقیف خودروی نیسان، در بازرسی از آن 3 تن چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل‌‌های بالادست برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را 300 میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست‌محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه