English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

مازندران پایلوت طرح زهکشی و صادرات محصولات کشاورزی کشور شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مازندران به عنوان پایلوت طرح زهکشی اراضی شمال کشور و صادرات میوه با محوریت مرکبات و کیوی در کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان یک مصوبه ملی مورد تأکید قرار گرفت.

مازندران پایلوت طرح زهکشی و صادرات محصولات کشاورزی کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عزیزاله شهیدی‌فر در جلسه شورای کشاورزی با بیان اینکه مازندران استان خاص کشور در حوزه کشاورزی است که باید نگاه ویژه ای به این استان شود، اظهار داشت: حضور معاونین وزیر جهاد کشاورزی و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در استان مازندران نشانگر اهمیت استان در تولید و امنیت غذایی کشور است.

وی با اشاره به اینکه راه برون رفت از مشکلات استان، حمایت و سرمایه‌گذاری در حوزه زهکشی استان است که در حال حاضر به آن توجه ویژه ای شده است، ادامه داد: توسعه کشت دوم علوفه، شبدر، برنج و سایر محصولات کشاورزی با انجام زهکشی محقق خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: مازندران به عنوان پایلوت طرح زهکشی اراضی شمال کشور و صادرات میوه با محوریت مرکبات و کیوی در کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان یک مصوبه ملی مورد تأکید قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تنظیم بازار میوه شب عید، مازندران مکلف شد 50 هزار تن تأمین مرکبات شب عید را داشته باشد و تعاون روستایی موظف به اجرای این کار شد.

شهیدی فر عنوان داشت: وظیفه جهاد کشاورزی حمایت از تولیدات کشاورزی، اقتصاد کشاورزی و کشاورزان است و باید تلاش کنیم پایداری تولیدات کشاورزی استان را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: خط قرمز ما تولید محصولات کشاورزی است و این کار با هم افزایی سایر دستگاه های اجرایی، نظارتی و حقوقی امکان‌پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه