English

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام(ره) نوشهر:

دانشگاه دریایی نوشهر میزبان بزرگ‌ترین مسابقه علمی و ورزشی ارتش است

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام(ره) نوشهر گفت: این مسابقات، بزرگ‌ترین مسابقه علمی و ورزشی است که دانشجویان از دانشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت دو روز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

دانشگاه دریایی نوشهر میزبان بزرگ‌ترین مسابقه علمی و ورزشی ارتش است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، امیر دریادار کریم مصدری در حاشیه افتتاحیه سومین دوره مسابقات سراسری دانشجویی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادواره شهید سرلشگر «حسن آبشناسان» به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر در جمع خبرنگاران با تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: این مسابقات، بزرگ‌ترین مسابقه علمی و ورزشی است که دانشجویان از دانشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت دو روز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو بخش علمی و ورزشی برگزار می‌شود، ادامه داد: دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات، مهارت‌های خود را با یکدیگر مقایسه می‌کنند.

دانشگاه دریایی نوشهر 16 آذر 1400

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام(ره) نوشهر گفت: دانشجویان حاضر در این مسابقات، منتخبی از دانشجویان کل دانشگاه‌های ارتش هستند که تقریباً از بین حدود 10 هزار نفر، دانشجویان انتخاب شدند و در اردوهای مختلف قرار گرفتند.

وی بیان داشت: این مسابقات در سه رشته دو و میدانی، شنا و تیراندازی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء توان رزمی و آمادگی جسمانی دانشجویان است.

دریادار مصدری تصریح کرد: اینکه امسال سه رشته دو و میدانی، شنا و تیراندازی برای این مسابقات انتخاب شده است بیشتر به خاطر کاربردی بودن این رشته ها در سطح ارتش است ولی احتمال افزایش رشته ها در سال‌های آینده وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه