English

با حضور اصحاب رسانه:

صدای ماندگار مازندران در آغوش خاک آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر کریم سلمانپور هنرمند سرشناس رادیو امروز با حضور اهالی رسانه از مقابل صداوسیمای مرکز مازندران برگزار شد.

صدای ماندگار مازندران در آغوش خاک آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مراسم تشییع پیکر کریم سلمانپور هنرمند سرشناس رادیو مازندران امروز با حضور هنرمندان و اهالی رسانه از مقابل ساختمان صداوسیمای مرکز مازندران تا میدان امام ساری برگزار شد.

کریم سلمانپور رادیو مازندرانکریم سلمانپور رادیو مازندران

مرحوم سلمانپور که سال‌ها در کسوت گزارشگر، نویسنده، تهیه کننده و مجری با رادیو و سیمای مازندران همکاری می‌کرد بر اثر ایست قلبی صبح شنبه 13 آذرماه دار فانی را وداع گفت.

وی در سال 63 به صدا و سیمای مرکز مازندران آمد و چون در حال و هوای جنگ و جبهه بود گزارشگری با همان موضوع را ادامه داد و طی سال‌ها فعالیت در صدا و سیمای مرکز مازندران 14 مرتبه به عنوان گزارشگر، نویسنده و تهیه کننده حائز مقام برتر و دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز شد و طی دو مرحله هم در جشنواره بین المللی رادیوهای جهان به عنوان تهیه کننده برتر و مفتخر به دریافت جایزه بین‌المللی شد.

کریم سلمانپور رادیو مازندرانکریم سلمانپور رادیو مازندران

گلبانگ ساحل، اجتماعی‌ترین جلوه رادیویی سلمان‌پور در طول سال‌های متمادی بود که به‌ عنوان یک گزارشگر کاربلد و نافذ، پیوسته‌ترین پیوند رادیو و مردم را در مردمی‌ترین گزارشات اجتماعی‌اش رقم می‌زد.

استاد سلمان‌پور، حرفه‌ای‌ترین گزارشات را در ساده‌ترین قالب‌های گفتاری، در قاب جذاب رادیو مازندران تولید می‌کرد و نه تنها در سطح مازندران، بلکه در قالب رادیوهای سراسری نیز، مشتاقان فراوانی داشت.

کریم سلمانپور رادیو مازندرانکریم سلمانپور رادیو مازندران

سلمان‌پور در برقراری ارتباط با مردم، همچون استاد ارتباطات عمل می‌کرد و به راحتی برای ایجاد یک رابطه صمیمانه و اعتماد برانگیز، سفره دل مردم را در رادیو می‌گشود و واقعی‌ترین نمود صداقت را در صدای ماندگارش به نمایش می‌گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه