English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

یکی از اهداف از اجرای امداد هوشمند، تسریع در خدمت رسانی به نیازمندان است

مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با حجت الاسلام جعفری امام جمعه سوادکوه گفت: این نهاد به مددجویان خدمات مختلفی ارائه می دهد و برای تسریع در امور خدمت رسانی، امداد هوشمند راه اندازی شده است.

یکی از اهداف از اجرای امداد هوشمند، تسریع در خدمت رسانی به نیازمندان است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: کارکنان این نهاد به صورت جهادی و انقلابی در ثبت اطلاعات مددجویان در امداد هوشمند همه تلاش خود را به کار می بندند.

وی ادامه داد: از ششم آذر ماه طرح امداد هوشمند در سراسر استان به اجرا درآمد و همه همکاران پرتلاش نسبت به کسب اطلاعات اولیه از مددجویان در شهرها و روستاهای صعب العبور حضور یافته و انتظار داریم که خانواده های تحت حمایت همکاری لازم را با مددکاران داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: از مزیت های امداد هوشمند بروز رسانی اطلاعات مددجویان است.

وی در مورد پرداخت صدقات گفت: بیش از 400 هزار صندوق صدقات در استان وجود دارد و مردم نیکوکار استان در این بخش کمک های شایانی دارند.

حجت الاسلام عالیشاه بیان داشت: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار استان بسترسازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: مردم نیک اندیش مازندران می توانند با پیشنهادات خود در زمینه بهینه سازی خدمات با ورود به سامانه از قسمت پیشنهادهای مردمی نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

وی ابراز داشت: حفظ کرامت و شأن خانواده های تحت حمایت بسیار مهم است و باید تمام توان خود را برای جلب رضایت مددجویان به کار بندیم.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: با کمک خیران، وحدت و یکدلی و برنامه ریزی مناسب در راستای خدمت رسانی به مددجویان باید اقدام کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه به وجود 416 مرکز نیکوکاری در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این مراکز، کمیته امداد کوچک بوده و با آمایش محله به شناسایی نیازمندان می پردازند و به آنان خدمات ارائه می دهند و در شش ماهه نخست سال جاری یکصد میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک شد.

وی ادامه داد: کار کمیته امداد هم افزایی و تعامل است و با این اقدام بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

امام جمعه سوادکوه نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد در کمک به نیازمندان اهتمام ویژه ای دارد.

وی افزود: باید با برنامه ریزی مناسب، همه توان خود را برای کمک به محرومان به کار برد.

حجت الاسلام جعفری عنوان داشت: از تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی باید بهره برد و به نتایج مطلوب دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه