English

مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت

مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران از برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام عیسی رضایی از برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به منظور حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه، مراجع عظیم الشأن، روحانیت مجاهد و معرفی الگوسازی طلاب رزمنده و تجلیل از طلاب و روحانیون این حوزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نقش حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای «مدظله العالی» در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت، نقش علمی جهان اسلام در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت از محورهای جشنواره است.

مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران همچنین بخش‌های پنجگانه جشنواره را، تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلمنامه، چندرسانه‌ای، فیلم و عکس اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال آثار در تمامی بخش‌های جشنواره تا تاریخ یکم دی 1400 است.

وی گفت: شرکت کنندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های اعلام شده به آدرس دبیرخانه استان واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و یا آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com  و یا شماره سروش09352307158 ارسال کنند.

حجت الاسلام رضایی زمان اختتامیه جشنواره را یکم اسفند 1400 اعلام کرد و بیان داشت: مکان و شیوه آئین اختتامیه متعاقباً اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه