English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

با دستور استاندار مازندران، تأمین زمین برای اجرای قانون جهش مسکن در دستور کار قرار گرفت

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با توجه به ابلاغیه ریاست جمهور جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال، تأمین زمین جهت اجرای این قانون در استان مازندران نیز در دستور کار قرار گرفت. ‎

با دستور استاندار مازندران، تأمین زمین برای اجرای قانون جهش مسکن در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی رازجویان اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه ریاست جمهور جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال، تأمین زمین جهت اجرای این قانون در استان مازندران نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران بر تسریع تهیه زمین و آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن تأکید دارد، ادامه داد: جهت اجرای قانون جهش مسکن، 500 هکتار زمین توسط منابع طبیعی شرق استان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار داده شده و به زودی 2500 هکتار دیگر نیز اختصاص خواهد یافت.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: منابع طبیعی غرب استان نیز دو منطقه را مشخص کرده که نیاز است جهت تأمین زمین تلاش بیشتری داشته باشد.

وی تأکید کرد: اگر ادارات کل منابع طبیعی شرق و غرب استان بتوانند زمین‌های مورد نظر را تأمین کنند، آن وقت با در اختیار گذاشتن این زمین‌ها به راه و شهرسازی، در استان مازندران بیش از آنچه که مدنظر است زمین جهت اجرای قانون جهش مسکن تأمین خواهد شد.

رازجویان گفت: جهت تسریع و تخفیف صدور پروانه ساخت نیز به شهرداری‌ها تأکیدات لازم انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه