English

شهردار ساری خبر داد:

ارسال تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری ساری به سازمان شهرداری‌های کشور

شهردار ساری گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری برای راستی آزمایی و بررسی شرکت‌کنندگان در آزمون به سازمان شهرداری‌های کشور ارسال شد.

ارسال تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری ساری به سازمان شهرداری‌های کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جواد طالبی در سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از تلاش‌های پلیس راهور در جهت تسهیل در عبور و مرور و رفاه شهروندان در مرکز استان، به همراهی و همدلی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برای انعقاد قرارداد جدید پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری با سازمان بسیج سازندگی اشاره کرد و از راه‌اندازی دوباره این پروژه زیست‌محیطی پس از دو سال وقفه در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: تلاش می‌شود تا این پروژه در آینده‌ای نزدیک وارد چرخه فعالیت شود.

وی به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری پرداخت و ادامه داد: آزمون ابلاغی وزارت کشور ویژه نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری ساری با تبدیل وضعیت 10 درصد از کارکنان با حضور شرکت‌کنندگان برگزار شد و برای راستی آزمایی و بررسی شرکت‌کنندگان در آزمون به سازمان شهرداری‌های کشور ارسال شد.

شهردار ساری درباره تعیین وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری بر اساس بند (و) ماده‌ 44 و بند (د) تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 گفت: در مرحله نخست، تعدادی از فرزندان شاهد مشمول این قانون تبدیل وضعیت شدند و تعدادی دیگر برای تبدیل وضعیت وارد مرحله گزینش شدند و مابقی نیز پس از تعیین پست سازمانی متناسب با رشته تحصیلی به اداره گزینش معرفی می‌شوند.

وی به صدور پروانه ساختمان مطابق با ضوابط بافت کهن در ساری اشاره کرد و گفت: هرگونه ساخت‌وساز در این بافت قانونی بوده و در زمان صدور پروانه هیچ‌گونه تخلفی صورت نمی‌گیرد.

طالبی با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های درون‌ سازمانی و حذف برون‌سپاری، یادآور شد: با این‌وجود، برخی پروژه‌ها علاوه بر  استفاده از توانمندی و ظرفیت های سازمان عمران نیاز به استفاده از تخصص پیمانکار مجرب نیز دارد.

وی بر ضرورت طرح جامع مطالعات ترافیک تأکید و اجرای این طرح را در مرکز استان در جهت کاهش بار ترافیکی و رفاه حال شهروندان الزامی دانست و افزود: این طرح در سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری در حال بررسی است پس از تکمیل برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود.

شهردار ساری با اشاره به احداث نخستین پارک ترافیک در بوستان ملل، از افتتاح و بهره‌برداری این پارک در روز چهارشنبه سوم آذر ماه خبر داد و گفت: این پارک با هدف آموزش رفتار ترافیک برای دانش آموزان طراحی و جانمایی شده است و به‌ صورت رایگان در اختیار مدارس مقطع ابتدایی قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش از صبوری کارکنان شهرداری بابت تأخیر در پرداخت حقوق تشکر کرد و افزود: از زحمات و خدمت رسانی شبانه روزی کارگران شهرداری به ویژه همکارانم در بخش روف و روب و ستاد سیل قدردانی دارم که در شرایط بحرانی همیشه پای کار هستند.

طالبی از خرید لباس گرم برای کارکنان سازمان فضای سبز خبر داد و بیان داشت: مابقی کارکنان شهرداری در بخش‌های مختلف خدمات نیز از لباس گرم و جدید بهره‌مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه