English

امام جمعه چالوس:

نماز جمعه، تریبون مردم است

امام جممعه چالوس گفت: نماز جمعه تریبون مردم است و ما طبق قانون از مدیران مطالبه‌گری داریم و در همه حال آنها را تشویق به حل مشکلات مردم می‌کنیم.

نماز جمعه، تریبون مردم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام سید داود موسوی در دیدار با اعضای انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌ها در پویایی نماز جمعه می‌توانند بسیار کمک حال باشند، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در بحث خبر و خبر رسانی دارند.

وی ادامه داد: یکی از پویایی‌ترین ابزاری که می‌تواند در جذب جوانان به نماز جمعه کمک کند همین رسانه‌ها هستند و اثرگذاری بالایی در جامعه دارند.

امام جمعه چالوس با بیان اینکه رمز موفقیت یک امام جمعه در جذب جوانان و ارتباط مستقیم با آنها است، گفت: باید با جوانان بیشتر بنشینیم و حرف‌های آنها را شنید و اگر احیاناً سوءتفاهمی برایشان وجود دارد را رفع کرد.

وی افزود: در کنار جوانان بودن و شرکت در برنامه‌های شاد آنها، می تواند آنها را به سمت نماز جمعه جذب کند.

حجت الاسلام سید داود موسوی با تأکید بر اینکه نهاد نماز جمعه و امامت جمعه باید مطالبه‌گری داشته باشد، تصریح کرد: نماز جمعه تریبون مردم است و ما طبق قانون از مدیران مطالبه‌گری داریم و در همه حال آنها را تشویق به حل مشکلات مردم می‌کنیم.

وی بیان داشت: نماز جمعه، نماز مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی است و تکریم ارباب رجوع یکی از مطالبات نماز جمعه است و اگر لازم باشد به مدیران اجرایی تذکر هم خواهیم داد.

امام جمعه چالوس حلقه مفقوده حل مشکلات شهر چالوس را وحدت دانست و ابراز داشت: وجود اختلاف نظرات، رحمت است و سبب پویایی جامعه می‌شود و بنابراین از همه ظرفیت‌های شهر برای خدمت بیشتر به مردم و حل مشکلاتشان استفاده می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه