English

صنعت و تولید کشورمان این روزها حال و روز خوشایندی ندارند

نماینده قائم‌شهر سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی اظهار داشت: صنعت و تولید کشورمان این روزها حال و روز خوشایندی ندارند و با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

صنعت و تولید کشورمان این روزها حال و روز خوشایندی ندارند

به گزارش خبرگزاری موج، رضیان در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات تولید همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد، اظهار کرد: امیدواریم با لحاظ کردن فضای قانونی و نظارت بر اجرای قانون بتوانیم رونق صنعت را به شرایط ایده‌آل بازگردانیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مهم صنعت امروزه سرمایه در گردش است، ادامه داد: این مهم همه صنعتگران را در رونق بخش صنعت با نگرانی مواجه کرده است و این نگرانی ناشی از عدم در اختیار داشتن سرمایه در گردش است.

نماینده قائم‌شهر سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس با تاکید بر لزوم توجه دادن مسوولان برای کمک به صنعت و موضوعات دیگر تا موانع توسعه صنعت برطرف شود، تصریح کرد: این مهم نیاز به همت و همکاری همگانی دارد.

رضیان گفت: کمک دولت به واحدهایی که از تمام ظرفیت خود استفاده نمی‌کنند می‌تواند رشد آنها را شامل شود و کمک زیادی به تولید و صنعت کند تا مشکلات موجود و شرایط مورد نیاز در صنایع کوچک و متوسط برطرف شده و به تاکیدات رهبر انقلاب جامعه عمل پوشانده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه