English

مخاطبان اقتصاد مقاومتی باید روستاییان و افراد طبقه متوسط جامعه باشد

ابوالحسن میری با اشاره به اینکه هزینه‌ها و سوبسیدهای بخش کشاورزی در جای واقعی خود هزینه نمی‌شود، گفت: مخاطبان اقتصاد مقاومتی باید روستاییان و افراد طبقه متوسط جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل بازرسی استان مازندران با بیان اینکه بازرسی بر اساس اصل ۱۷۴ قانون اساسی جز قانون اقدامی دیگری نباید انجام دهد، افزود: طرح کاداستر در مازندران باید برای حفاظت از انفال و منابع ملی در استان اجرایی شود.

میری با اشاره به اینکه توقف در صدور موافقت اصولی سبب کاهش تغییر کاربری‌ها در استان می‌شود، گفت: طرح‌های گردشگری به دلیل نبود موافقت اصولی تبدیل به مناطق مسکونی شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد ویلاهای استان توسط غیربومی‌ها ساخته شده است، افزود: به واسطه عدم اجرای صحیح قانون، میهمانان مازندران با ویلاسازی، صاحبخانه شدند.

مدیرکل بازرسی مازندران با اشاره به اینکه گفتمان اقتصاد مقاومتی باید با حضور همه نخبگان دیده شود، تصریح کرد: منافع اقتصاد مقاومتی به طبقه پایین جامعه بسیار بوده و سبب حفظ سرمایه ملی در کشور و استان می‌شود.

میری با بیان اینکه رفتارهای خلاف قانون در دو دهه گذشته سبب کاهش رونق اقتصادی در حوزه‌های مختلف نظیر کشاورزی در استان شده است، افزود: مازندران مستحق رتبه برتر کشاورزی کشور بوده و باید در حوزه کشاورزی درآمد بالا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌ها و سوبسیدهای بخش کشاورزی در جای واقعی خود هزینه نمی‌شود، گفت: مخاطبان اقتصاد مقاومتی باید روستاییان و افراد طبقه متوسط جامعه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه