English

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد:

الحاق شناورهایی با سرعت ۹۵ نات به نیروی دریایی سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال شاهد یک سری الحاقاتی در نیروی دریایی سپاه هستیم و قول‌هایی که دادیم شناور‌هایی با افزایش سرعت تا 95 نات امسال تحقق پیدا می‌کند.

الحاق شناورهایی با سرعت 95 نات به نیروی دریایی سپاه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی چالوس درباره تازه‌ترین دستاورد‌های دفاعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال شاهد یک سری الحاقاتی در نیروی دریایی سپاه هستیم و قول‌هایی که دادیم شناور‌هایی با افزایش سرعت تا 95 نات امسال تحقق پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: انشالله سرعت‌های بالاتر هم طراحی کردیم و نمونه آن ساخته شد ولی الان اعلام نمی‌‌کنیم اما امسال 95 نات سرعت را به بهره‌برداری می‌رسانیم و وارد سازمان نیروی دریایی سپاه می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افتخار ما این است که تمامی تجهیزات اعم از موشک، شناور و سلاح‌هایی که استفاده می‌کنیم و حتی مهمات اینها را در درون کشور می‌سازیم و «ما می‌توانیم» را به «ما توانستیم» تبدیل کردیم.

وی تصریح کرد: در نیروی دریایی سپاه، موشک را طراحی می‌کنیم و نمونه اولش را می‌سازیم و سپس وزارت دفاع نمونه‌های بعدی را ایجاد می‌کند و یک بخشی را هم که مجوز آن را به ما می‌دهند، در نیروی دریایی سپاه می‌سازیم.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه موشک‌هایی با بردهای متفاوت که اصلاً دشمن فکرش را هم نمی‌کند، می‌سازیم، بیان داشت: شناورهایی را طراحی می‌کنیم که بخشی را در نیروی دریایی سپاه می‌سازیم و بخشی دیگر در وزارت دفاع و شرکت‌های دانش بنیان ساخته می‌شوند.

وی خاطرنشان ساخت: در همین شمال یک شرکت دانش بنیان بود که یک شناور «کروبوت» را وارد سازمان کرد که الان در همین نوشهر پهلو گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما زمان طاغوت را هم دیدیم و در آن زمان قایق لگنی هم نمی‌توانستیم بسازیم ولی الان شناورهای بسیار پیچیده از جمله فریگیت‌های موشک‌انداز که خبرهای آن را خواهید شنید، ساختیم و وارد سازمان می‌کنیم و الحمدالله روز ‌به روز ایرانی «می‌‌تواند» را به «توانستم» تبدیل می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از فاز دوم بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس، اظهار داشت: افتتاح فاز دوم این بیمارستان با همت نیروی دریایی سپاه انجام شد و فاز کاملی است.

سردار تنگسیری افزود: شهرستان چالوس علاوه بر جمعیت بومی، جمعیت شناور غیربومی گردشگر نیز دارد و این بیمارستان می‌تواند خدمات بسیار مناسبی ارائه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه