English

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

خدمت رسانی مطلوب به مردم از اولویت های بهداری نیروی دریایی سپاه است

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدمت‌رسانی مطلوب به مردم از اولویت‌های بهداری نیروی دریایی سپاه است و در این راستا دیگر مراکز درمانی این نیرو نیز تجهیز و توسعه می‌یابند.

خدمت رسانی مطلوب به مردم از اولویت های بهداری نیروی دریایی سپاه است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید علی موسوی جزایری در مراسم بهره‌برداری از ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس اظهار داشت: فاز سوم بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس با تلاش مدیر بیمارستان و نگاه ویژه نیروی دریایی سپاه انجام‌شده است.

وی ادامه داد: ساختمان جدید بیمارستان امام رضا(ع) نیروی دریایی سپاه چالوس دارای بخش های اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل سراپایی، آی س یو، سی سی یو، آنژیوگرافی می باشد.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه گفت: بیمارستان امام رضا (ع) چالوس 11 هزار و 605 مترمربع است که سال 95 از درمانگاه و مرکز جراحی محدود به بیمارستان تبدیل شده بود و بیمارستان کنونی یکی از کامل‌ترین بیمارستان‌های نیروی دریایی سپاه در کشور است.

وی تأکید کرد: در فاز بعدی این بیمارستان مجهز به تجهیزات ام ار آی خواهد شد و ساختمان آن ساخته شده است و فضای فیزیکی آن مهیا شده است.

موسوی جزایری افزود: خدمت رسانی مطلوب به مردم از اولویت های بهداری نیروی دریایی سپاه است و در این راستا دیگر مراکز درمانی این نیرو نیز تجهیز و توسعه می یابند.

وی بیان داشت: آنژیوگرافی یکی از بخش های مهم بیمارستان امام رضا(ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس به شمار می رود که از درخواست های مهم و نیاز اساسی مردم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه