English

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

بهره برداری از ساختمان خانه محله و فرهنگسرای بابل

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از بهره برداری از سرای محله کتی غربی شهرستان بابل در شهرستان بابل با صرف اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال خبر داد.

بهره برداری از ساختمان خانه محله و فرهنگسرای بابل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد نظری با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی در محله کتی غربی شهرستان بابل عملیاتی و اجرایی شده است که در راستای کاهش مشکلات فرهنگی و همچنین توانمند سازی فرهنگی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه مشارکت دستگاه های ذیربط برای رسیدن به اهداف فرهنگی در راستای توسعه همه جانبه ضروری می باشد و بنابراین می توان با هماهنگی و مدیریت یکپارچه و استفاده از توان دستگاه های مختلف استانی و شهرستانی در راستای کاهش مشکلات محلات مد نظر گام برداشت.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: همچنین پروژه سرای محله «کتی غربی» در 3 طبقه با هدف ارائه آموزش های تخصصی و حرفه ای در زمینه های مختلف مشاوره ای، بهداشتی هنری و... در سرای محله «کتی غربی» به عنوان محله هدف و طرح توانمندی سکونت گاه های غیر رسمی شهرستان بابل احداث شد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی با متولیان شهرهای مختلف استان در قالب ستادهای بازآفرینی شهری پایدار و گارگروه های تخصصی مرتبط، شاهد تغییرات و تحولات خوبی در حوزه احداث فرهنگسراها و توسعه پایدار فرهنگی باشیم.

به گزارش موج مازندران؛ پروژه سرای محله به مساحت 557 متر با هزینه اعتباری معادل 32 میلیارد ریال در محله کم برخوردار «کتی غربی» بابل احداث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه