English

برای گرامیداشت مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر:

بازیکنان دهه ۷۰ باشگاه «شموشک نوشهر» در خرم آباد و تنکابن به میدان رفتند

بازیکنان دهه 70 باشگاه «شموشک نوشهر» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر، در خرم آباد و تنکابن به میدان رفتند.

بازیکنان دهه 70 باشگاه «شموشک نوشهر» در خرم آباد و تنکابن به میدان رفتند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، از آنجایی که برگزاری مسابقات پیشکسوتان، راهی برای شناخت و آشنایی بیشتر نسل امروز از نسل های گذشته است، در همین راستا رسول عزت اللهی ورزشکار نسل گذشته و ورزشدوست شناخته شده غرب مازندران که در دهه 70 عضو تیم فوتبال شموشک نوشهر بود با همت و تلاش وصف ناپذیری، حرکتی ماندگار از خود نشان داد و برای گرامیداشت یاد و خاطره شادروان مهندس مسعود درویش مالک فقید باشگاه فوتبال شموشک نوشهر و یادبود برادران مرحوم خود محسن و بیژن عزت اللهی، دو دیدار دوستانه را با حضور بازیکنان، مدیران و دست اندرکاران تیم فراموش شده شموشک نوشهر دهه 70 در منطقه غرب مازندران ترتیب داد.

شموشک نوشهر

دیدار اول در ورزشگاه شهر خرم آباد برگزار شد که شموشکی ها با نتیجه یک بر صفر پیشکسوتان این شهر را شکست دادند.

در دیدار دوم، ورزشگاه تنکابن شاهد هماورد شموشکی های دهه 70 با تیم منتخب مرحومان محسن و بیژن عزت اللهی بودند که نتیجه این دیدار 5 بر 4 به نفع تنکابنی ها رقم خورد.

تیم فوتبال پیشکسوتان شموشک نوشهر متشکل از بازیکنان تهرانی، گیلانی و مازندرانی پس از سال ها دوری از یکدیگر در جمعی صمیمی دو شبانه روز در کنار هم با تجدید خاطرات و تداعی روزهای خوش جوانی یادآور گذشته شیرین و به یاد ماندنی بودند.

شموشک نوشهر

به گزارش موج مازندران، رسول عزت اللهی که میزبان همبازیان سابق خود بود با قدردانی از کسانی که در برگزاری این دو دیدار او را یاری دادند، از یاران قدیمی شموشک نوشهر به ویژه حسن روشن و جعفر مختاری فر سرمربی و کاپیتان سال های دور این باشگاه ریشه دار مازندران و  نوشهر تجلیل به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه