English

استاندار مازندران اعلام کرد:

مازندران، میزبان رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲

استاندار مازندران گفت: این رویداد تنها متعلق به شهر ساری نیست و همه مازندران، میزبان رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ است. ‎

مازندران، میزبان رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه کارگروه رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ با عنوان اینکه مازندران دارای ظرفیتها و مزیت های ارزشمند در مناطق مختلف است، اظهار داشت: در حوزه فرهنگی به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب به بخش گردشگری وارد شده است و بنابراین به همین منظور باید به سمت فضای مجازی تهیه ساز و کار اجرایی برای همایشها، توافقات، ارتباط با کشور ها به صورت ویدئو‌کنفرانسی و برخی همایشها با رعایت پروتکل در فضای باز برویم.

وی ادامه داد: برای اجرای هرچه بهتر رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ می بایست نگاه و ظرفیت های اقتصادی موجود در استان را پای کار بیاوریم.

استاندار مازندران گفت: مرکز استان نقش عمده ای در شناسایی رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ دارد و باید ورودی شهر ساری رنگ و بوی گردشگری با محوریت رویداد ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ به خود بگیرد.

وی بیان داشت: این رویداد تنها متعلق به شهر ساری نیست و همه میزبان و به عبارتی ایران میزیان این رویداد فراملی است و تمامی دستگاه هاباید ظرفیت های مرتبط با این رویداد را شناسایی و عملیاتی کنند.

حسین زادگان افزود: هنوز مردم استان با این رویداد آشنا نیستند وباید زمینه مشارکت عمومی را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: معرفی ساری به عنوان پایتخت گردشگری اکو فرصتی جهت جذب توریست و سرمایه گذار است، در این زمینه اِلِمان های مختلف فرهنگی اجتماعی و سیاسی در شهر مورد توجه باشد.

استاندار مازندران یادآور شد: بحث نمادها جدی گرفته شود و در این راستا ایثار و مقاومت شهدا برای استقلال مملکت و صیانت از کیان دین و کشور به درستی معرفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه