English

مدیرکل پست استان مازندران خبر داد:

بهره‌برداری از هاب پستی منطقه شمال کشور در مازندران

مدیرکل پست استان مازندران از بهره‌برداری از هاب پستی منطقه شمال کشور خط مستقیم مازندران به گیلان خبر داد.

بهره‌برداری از هاب پستی منطقه شمال کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین کرمی در مراسم بهره‌برداری از هاب پستی منطقه شمال کشور خط مستقیم مازندران به گیلان با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: اقدامی که در کارگشایی کشور ایجاد شده و شاهد توسعه آن در استان مازندران هستیم به برکت اقدامات مدیران ارشد پست کشور است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده مدیرعامل شرکت ملی پست کشور در ایران اسلامی، ادامه داد: اگر تلاش‌های مدیران ارشد پست نبود با وجود زیرساخت‌های موجود، فعالیت شبکه پست کشور متوقف می‌شد اما به برکت ریل گذاری‌های درست فعالیت شبکه پست به صورت مناسب فعالیتش را طی کرد این روند در بهمن و اسفنده ما تداوم یافته است.

مدیرکل پست استان مازندران یادآور شد: شبکه پست مازندران هم مانند سایر نقاط کشور در راستای تقویت بنیه پست استان مازندران تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند، میانگین توزیع استان مازندران از مرز 100 عبور کرده و به بیش از 150 مکان رسیده است.

وی با اعلام اینکه مازندران جز پنج استان برتر کشور است، گفت: امروز جز 10 برتر کشور و در گروه جی هشت جز هشت استان برتر کشور شده است که این اقدامات با مدیریت توانمند مدیرعامل پست کشور است.

کرمی افزود: 10 میلیون مرسوله در سال 99 در استان جابه جا شده است و مردم استان بیش از 10 میلیون خدمت دریافت کردند، 97 درصد برنامه‌های ابلاغی را از نگاه درآمدی و نگاه ترافیکی 60 درصد را محقق کردیم و نسبت به سال گذشته بالاتر از گذشته در سطح درآمد و ترافیک قرار گرفته است.

وی بیان داشت: بیش از 6 میلیون مرسوله وارد استان شده که بدون رسوب و بلاتکلیف بوده است، شبانه روزی در خدمت مردم استان بودیم.

مدیرکل پست استان مازندران ابراز داشت: نماینده ولی فقیه در استان مازندران نگاه ویژه به پست استان مازندران دارند، مردم استان مازندران از تلاش مدیران ملی برای تأمین معیشت تقدیر و تشکر دارند.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده مدیرعامل پست برای تأمین نیازمندی‌های مالی همکاران استان، تصریح کرد: این خدمات به هیچ وجه از نگاه همکاران پست استان مازندران دور نمی‌ماند.

کرمی در ارتباط با هاب پستی، اظهار داشت: این سیتسم شمال استان‌های شمالی کشور است و باید مرسولات به موقع و در مدت زمان کوتاه باید هاب پستی در استان راه اندازی شود، این اقدام به نفع مردم و نظام است.

وی گفت: هر شب ساعت 30 : 22 خودرو با بارگیری پست استان گلستان و مازندران حرکت کرده و ساعت سه صبح به گیلان مراجعه کرده و ساعت 14 بعد از ظهر مراسلات پستی گلستان و سمنان را منتقل می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه