English

شجاعت مقام معظم رهبری در مقابل قدرت‌های استکباری درس‌آموز است

آیت الله سید رحیم توکل گفت: شجاعت مقام معظم رهبری در مقابل قدرت‌های استکباری درس‌آموز برای رهبران دینی آزاده در کشورهای اسلامی می باشد.

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری در تجمع بزرگ حامیان انقلاب بحرین و حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در امامزاده عبدالله بابل، با محکوم کردن جنایت جدید آل‌خلیفه در لغو تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم، تصریح کرد: رهبران دینی در کنار ملت و علیه حکام ظالم و فاسد بر اساس سیره اهل بیت(ع) و منطق قرآنی ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه براساس وعده الهی باطل نابودشدنی است، ادامه داد: تاریخ نشان داد که حکام ظالم و فاسد رو به فنا و نابودی هستند و از بین خواهند رفت.

آیت الله توکل به شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) در روز عاشورا اشاره کرد و یادآور شد: بعد از قیام امام حسین(ع) آزادیخواهان از روش مبارزاتی سیدالشهدا(ع) در راه مبارزه با ظلم استفاده کردند و این راه بهترین روش و سیره در مقابل ظالمان عالم است.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به سیره مبارزاتی امام راحل در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی، اضافه کرد: امام خمینی(ره) پرچم مبارزه با حکومت‌های ظالم و پرچم بیداری اسلامی را در عصر حاضر برافراشت تا کاخ‌های ظلم یکی پس از یکدیگر فرو بریزد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: امام راحل با توجه به تبعید، فشارهای متعدد در طول ۱۵ سال مبارزه با رژیم منحوس پهلوی هیچ‌گاه از مبارزه دست بر نداشت و نهایت پرچم اسلام را در این سرزمین علوی برافراشت و قیام‌های آزادی‌بخش در منطقه بعد از پیروزی انقلاب از الگوی انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

توکل شجاعت مقام معظم رهبری در مقابل قدرت‌های استکباری را درس‌آموز برای رهبران دینی آزاده در کشورهای اسلامی عنوان کرد و افزود: شجاعت مقام معظم رهبری در مقابل رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه دلگرم کننده و جهت دهنده به خیزش‌های بیداری اسلامی در منطقه است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در عالم بی‌نظیر است، تأکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی کمترین غلطی را در پرتاپ یک تیر به ایران اسلامی کند، از همین الان تمام شهرهای صهیونیست‌نشین خود از جمله تلاویو و حیفا را نابودشده بداند.

وی انقلاب بحرین را نابودی آل‌خلیفه بیان کرد و گفت: پیروزی اکثریت مردم بحرین به رهبری عالم شجاع و برجسته آیت‌الله شیخ عیسی قاسم چندان طول نخواهد کشید و به‌زودی شاهد نابودی رژیم ظالم آل‌خلیفه خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه