English

استاندار مازندرن تاکید کرد:

ضرورت اقناع سازی مناسب اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی به مردم

استاندار مازندران بر ضرورت اقناع سازی مناسب اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی به مردم با همکاری نیروی انتظامی و صداوسیما استان تاکید کرد.

ضرورت اقناع سازی مناسب اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی به مردم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه برخی ابهامات موجود در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی برای مردم نظیر جرایم و پیامک‌هایی که برای کسانی که از شهر‌های قرمز خارج می‌شوند، ارسال می‌شود،  اظهار داشت: مقرر شد نیروی انتظامی پاسخگوی مردم در رفع این ابهامات و پرسش‌ها و صدا و سیما همراهی لازم را برای اطلاع رسانی در این راستا داشته باشد .

وی ادامه داد: پیامک‌های ارسالی قطعی نیست و برخی از این عزیزان یا در حال انتقال بیمار بوده اند، یا به محل کار خود مراجعت داشتند و یا دارای کارت تردد بوده اند که از طریق ادارات متبوع و اعلام به نیروی انتظامی رفع اثر می‌شود.

استاندار مازندران گفت:مراکز آموزشی خصوصی تحت نظارت آموزش پرورش و فنی حرفه‌ای در دو هفته اجرای طرح می‌بایست تعطیل باشند تا در خلوت‌تر شدن مراکز تجمعی کمک حال باشند.

حسین زادگان افزود: طرح محدودیت‌های کرونایی سردار شهید سلیمانی که یک طرح محله محور است تاکنون بیش از ۷۵۰ پایگاه مقاومت بسیج فعال شده است.

استاندار مازندران افزود: مرحله نخست این طرح در بخش آموزش با نظارت دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همراهی و همکاری سمن‌ها از جمله الزامات اصلی این طرح است، گفت: دستگاه‌های خیران، هیات امناء محله، روحانیون و هلال احمر در طرح محدودیت‌های کرونایی سردار شهید سلیمانی همکاری می‌کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه تعطیلی کامل استان و کشور اعلام نشده است، افزود: مقرر شد فعالیت ادارات براساس رنگ بندی‌ها اعمال شود بطوریکه شهر‌های قرمز یک سوم فعالیت کنند.

حسین زادگان گفت: دستگاه‌هایی که ضرورت کمتر دارند در محل کار حضور پیدا کنند و یا حتی دستگاه‌هایی که تشخیص می‌دهند در همین حد یک سوم هم مانع قطع زنجیره انتقال می‌شود، این اجازه به دستگاه‌های اجرایی داده شده که در حد نیاز و متناسب با رفع مطالبات مردم نیرو‌های خود را به کمتر از یک سوم کاهش دهند و امکان و اجازه محدودیت سازی و کاهش نیروی انسانی را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی