English

بسیج بانشاط‌ترین و با ایمان‌ترین نیروی عظیم مردمی است

سپاه کربلا با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان از بسیج به عنوان بانشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیمی ملت برای حفظ منافع ملی یاد کرد.

بسیج بانشاط‌ترین و با ایمان‌ترین نیروی عظیم مردمی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کربلا به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

در این پیام آمده است: نوآوری و آینده نگری امام راحل در یک سال پس از پیروزی انقلاب با تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر همچنان دنیا را متحیر کرده است که بهترین، با نشاط‌ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در قالب بسیج برای حفظ منافع ملی و به دوش کشیده پرچم پرافتخار ایران اسلامی حاضر هستند جان خود را فدا کند. کما اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس و در بحران سازی‌های جبهه استکبار و معاندین نظام، و اینکه هر جا نیاز به دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی بود، بسیجیان با حماسه سازی‌های جاودانه خود برگ زرینی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

همچنین در این بیانیه آمده است: نقش آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی ۴۱ سال گذشته در میدان‌های مختلف، حقیقتی انکارناپذیر است چرا که بسیج از متن انقلاب و ملت بوده است و همواره در کنار مردم و با مردم در صحنه حضوری فعال دارد؛ لذا بسیج با برخورداری از ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف توانسته است در آزمون خدمت و کارآمدی، سربلند بیرون بیاید و مایه اقتدار، عزت و استقلال کشور شود؛ از همین رو هجمه‌های رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه این نهاد مقدس، نمایانگر وجود پرشور و شعور بسیج در صحنه‌های انقلاب است.

در ادامه تصریح شده است: کارکردها و اقدامات بسیج در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای و جهانی، باعث گردیده این نهاد مردمی در دفاع از عزت انقلاب، جریانی پیشتاز باشد و با بصیرت، ولایت مداری، موقعیت شناسی و دشمن شناسی و با حضور به هنگام، نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف انقلاب که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است، داشته باشد.

سپاه کربلا در این بیانیه تاکید کرده است: بسیج بر اساس آگاهی، عقلانیت توأم با حرکت، آرمانگرایی و معرفت دینی در عرصه‌های خطیر و سرنوشت‌ساز کشور و برای حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی وارد میدان می‌شود. عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیج مرزهای انقلاب را درنوردیده است و فراتر از مرزها، مستضعفین جهان را زیر پرچم جبهه مقاومت گرد هم آورده است. امروز کشورهای منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی و برای استقلال و عزت خود در مقابل استکبار قد علم می‌کنند؛ لذا هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه و معرفتی بسیجی در بین آحاد ملت بویژه نسل جوان است تا نسل آینده ساز کشور بدانند، هیچ بن بستی برای بسیج وجود ندارد و فتح الفتوح مشکلات کشور تفکر بسیجی و استفاده از این شبکه عظیم مردمی است. چرا که مهمترین چاشنی بسیج، امید و توکل به خدای متعال برای پیمودن راه انقلاب است؛ و اگر تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور حاکم گردد گره مشکلات باز شده و حرکت انقلابی کشور نیز تضمین می‌شود.

سپاه کربلا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و همچنین گرامیداشت هفته بسیج، با تجدید بیعت بسیجی با، ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌دارد که نهاد مقدس مردمی بسیج باصلابت‌تر از گذشته در میدان‌های مبارزه با استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیستم بین الملل با پیروی از مکتب سلیمانی که برگرفته از مکتب بسیج است، آماده‌تر از همیشه بوده و با شعار بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین با رویکرد نهضت خدمت خالصانه و مومنانه در عرصه‌های مختلف، درس پشیمان کننده و فراموش نشدنی به دشمنان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی