English

رئیس استان‌های کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی:

نگاه مچ‌اندازی کشور به ستاد ملی مبارزه با کرونا

رئیس استان‌های کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: منتظر تصمیمات جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا با کسب مجوزهای لازم، رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور را از بهمن ماه برگزار کنیم.

نگاه مچ‌اندازی کشور به ستاد ملی مبارزه با کرونا

خضراله رضایی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرگزاری موج مازندران درباره تازه‌ترین تصمیمات برای شروع دوباره رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: امیدواریم در آینده با سیر نزولی ویروس کرونا مواجه شویم و بتوانیم به خواسته مچ‌اندازان سراسر کشور که برگزاری رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌ها است جامه عمل پوشاند شود و در یکی از استان‌های کشور این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی حاضر برگزاری این مسابقات در حد احتمالات است اما امیدواریم که سرانجام این اتفاق خوب بیفتد و ما بتوانیم یک بار دیگر شروع دوباره این مسابقات را شاهد باشیم.

رئیس استان‌های کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور تصریح کرد: در حال حاضر اولویت اصلی فدراسیون، برگزاری مجمع انتخاباتی آن است که طبق گفته دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون زمان آن نیمه دوم آبان ماه خواهد بود.

وی عنوان کرد: ویروس کرونا ضمن وارد آوردن صدمات زیاد به تمامی مشاغل، ورزش را نیز به نوعی به سکون و کسادی کشانده است و ادامه این روند می‌تواند تاوان سنگین‌تری به جامعه ورزش وارد آورد.

رضایی بیان کرد: انتظار بر این است کمیته مچ‌اندازی بتواند در آینده‌ای نزدیک برگزاری دوباره کلاس‌های مربیگری و داوری مچ‌اندازی را به صورت مجازی در دستور کار خود قرار دهد و استارت قدرتمندتری در این زمینه زده باشد.

وی در پایان گفت: از تمامی مچ‌اندازان سراسر کشور درخواست داریم که همواره آمادگی خودشان را حفظ کرده و منتظر تصمیمات تازه کمیته مچ‌اندازی فدراسیون با توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه