English

مهرواره‌های هفته ملی کودک در مازندران برگزار می شود

به مناسبت هفته ملی کودک مهرواره‌های: قصه‌گویی «مهرگان»، مهرواره « قهرمان می‌گوید » و دست سازه های « سَبو » از سوی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

مهرواره‌های هفته ملی کودک در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ؛ هم‌زمان با هفته ملی کودک و تقارن آن با اربعین حسینی این کانون به منظور حفظ و گسترش فرهنگ و آموزه‌های حسینی، با هدف شکوفایی و پرورش استعداد و بروز خلاقیت کودکان و نوجوانان، اقدام به برگزاری سه مهرواره فرهنگی هنری نموده است.

بر این اساس مهرواره قصه گویی«مهرگان» از سوی انجمن قصه‌گویی  با موضوع: آزاد اما با امتیاز ویژه برای نقالی و پرده‌خوانی برگزار می شود.

انجمن هنرهای نمایشی مازندران هم با برگزاری مهرواره « قهرمان می‌گوید » قصد دارد با هدف پاس‌داشت قهرمانانی که با گرویدن به ارزش‌های انسانی نام خود را در تاریخ ادبیات نمایشی ایران و جهان ماندگار ساخته‌اند؛ این رویداد فرهنگی هنری را برگزار نماید.

اما انجمن هنرهای تجسمی کانون مازندران، مهرواره استانی دست سازه های « سَبو » را برگزار می کند.

این مهرواره در قالب : فعالیت‌های: سفالگری، کاغذ و تا، صنایع دستی، ظریفبری با چوب، کاردستی و کلاژ و با موضوع : - کودکان عاشورا - خیمه های سوخته- سبوهای تشنه- ماه محرم و آنچه یادآور وقایع و رویدادهای آن دوره تاریخی است و هم‌چنین بخش آزاد اجرا می شود.

این مهرواره در سه بخش: اعضای کانون، مربیان کانون و شرکت کنندگان بخش آزاد بوده و علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره‌ها می توانند م برای ارسال اثر به سایت mazandaran.kpf.irمراجعه کنند و از روی نوار بالا گزینه خدمات را انتخاب و در بخش مهرواره ها گزینه مهرواره مورد نظر  را انتخاب نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه