English

فرماندار تنکابن:

۷۶ پروژه عمرانی هفته دولت در تنکابن به بهره برداری رسید

فرماندار تنکابن گفت: 76 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در تنکابن به بهره برداری رسید که برای تکمیل این تعداد پروژه ها 590 میلیارد ریال هزینه شده است.

۷۶ پروژه عمرانی هفته دولت در تنکابن به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، امیر حسینی جو اظهار داشت :   تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذشته از برنامه‌های مهم توسعه‌ای دولت در این شهرستان بود که با این سیاست و برنامه،‌ بخش زیادی از ۲۲۷ پروژه نیمه تمام گذشته با حمایت‌های دولت طی این سال ها تکمیل و بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد:  به همین خاطر طی چند سال گذشته نه تنها هیچ پروژه جدیدی برای شهرستان تعریف نشد ، بلکه تلاش شد تا با جذب اعتبارات ویژه طرح های نیمه تمام را تکمیل و بهره برداری کنیم.

حسینی اذعان داشت: متاسفانه در سنوات گذشته با ۲۰ میلیون تومان یک پروژه میلیاردی را تجهیز کارگاه می کردند و پس از مدتی با مشکلات اعتباری مواجه می شد و در نتیجه این پروژه ها نه تنها تکمیل نمی شد بلکه سال های زیادی بلاتکلیف رها می شد.

فرماندار تنکابن رینگ شهری نشتارود ، راه تنکابن به الموت ، سد ازارود و بیمارستان فوق تخصصی را از جمله پروژه های ملی شهرستان تنکابن برشمرد و اظهار داشت : بیان مکرر کاستی ها و کمبودها در جلسات مشکلات را برطرف نمی کند و باید با اصلاح برخی قوانین دست و پا گیر در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه