English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان درد مردم را درد خود بدانند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : مسئولان تا زمانی که از نزدیک درد مردم را درک نکنند قادر به حل مشکلات مردم نیستند لذا باید درد مردم را درد خود بدانند تا بتوانند بهترین عملکرد را برای رفع مشکل مردم داشته باشند.

مسئولان درد مردم را درد خود بدانند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، آیت الله لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری که به صورت مجازی منتشر شد با بیان اینکه گرانی‌ها کمر شکن است و موانع جدی در راه تولید نیز وجود دارد، اظهار داشت: واردات بی رویه و قاچاق کالا حتی از مبادی قانونی و رسمی نگران کننده است و به تولیدات ملی ضربه می‌زند.

وی در ادامه با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت سکه، ارز، مسکن، لوازم خانگی و برخی اقلام دیگر از مسئولان خواست راه را برای جهش تولید هموار کنند و کنترل مبادی قاچاق کالا را جدی بگیرند.

آیت الله لائینی با بیان اینکه مسئولان مشکلات مردم در خصوص بیکاری و افزایش اقلام ضروری را باید درک کنند، افزود: وقتی برخی مسئولان زندگی خود را آب و تاب بدهند و عطش قدرت داشته باشند و حقوق نجومی بگیرند درد مردم را هم درک نخواهند کرد.

خطیب جمعه ساری با اشاره اینکه مردم در چند ماه گذشته به خوبی به توصیه‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا عمل کرده بودند و ایران کارنامه مناسبی در مهار این ویروس داشت، گفت: مردم برای ریشه کن کردن ویروس کرونا رفتار‌هایی اجتماعی که در گذشته داشتند را باید ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: برخی مردم هفته‌های اخیر این ویروس را دستکم گرفتند به همین دلیل بیماری کرونا در حال اوج گرفتن است.

وی مراسم عروسی، عزا و تجمع‌ها را بهترین زمینه برای انتقال ویروس دانست و مردم توصیه کرد توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا در خصوص خودداری از حضور در تجمع‌های غیر ضروری را جدی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک هفته بهزیستی گفت: تلاش کارکنان بهزیستی سبب شد هیچ فوتی بر اثر کرونا در بیش از ۱۰۰ مراکز نگهداری این نهاد ثبت نشود.

وی تاکید کرد : مسئولان لوازم و اقلام بهداشتی را به فراوانی و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه