English

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران خبرداد:

وجود ۱۳۰هزار خط تلفن ثابت بلااستفاده

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: بیش از ۱۳۰ هزار خط تلفن ثابت بلااستفاده با بدهی معوقه در استان وجود دارد که صاحبان آنها باید تا پایان امسال تکلیف این خطوط را مشخص کنند.

وجود 130هزار خط تلفن ثابت بلااستفاده

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، رسول علی اصغرپور اظهار داشت: بر اساس مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دستورالعمل مخابرات کشور، تلفن های بلااستفاده در صورت پرداخت بدهی به مالکانشان و در غیر این صورت به مشترکانی که در نوبت دریافت تلفن ثابت هستند واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: از دلایل بلااستفاده ماندن این خطوط را تعدد خط تلفن برخی مشترکان خانگی و تجاری، نقل مکان مشترک و عدم انتقال خطوط تلفن به دیگری و عدم پرداخت هزینه تلفن از سوی مستاجر برشمرد و افزود: سابقه بلااستفاده بودن هر یک از این خطوط بین ۱۴ تا ۶۰ ماه و بدهی این خطوط بیشتر مربوط به هزینه آبونمان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران همچنین با اشاره به محدودیت خطوط تلفن ثابت در برخی مناطق مازندران گفت : متقاضیان خطوط تلفن ثابت در این مناطق مجبور به استفاده از خطوط تلفن پی سی ام هستند که در این خطوط ، امکان استفاده از ظرفیت آزاد سیم، امکان انتقال همزمان دیتا و صدا و امکان برقراری سرویس هایی چون اینترنت پرسرعت یا ای دی اس ال ADSL وجود ندارد.

مازندران یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه